  • 31. Data: 2009-04-25 08:16:12
    Temat: Re: Umowy z operatorami - refleksja
    Od: "Noe Bat" <n...@o...pl>

    Użytkownik "frank drebin" <b...@w...pl>

    > Fakt, ale biorąc abonament możesz też kupić za 1 zł telefon wart np. 500zł.,
    > który możesz sprzedać.

    Skoro operator uważa, że jest tyle wart to czemu większość telefonów sprzedaje w
    ofertach wiązanych za 1zł ?!

    Koszt wszelkiego sprzętu sprzedawanego w tych ofertach jest ściśle powiązany z
    wydatkami klienta.

    --
    PS. nudzi mi się

  • 32. Data: 2009-04-25 09:24:50
    Od: "Piotr M " <h...@W...gazeta.pl>

    Tomaszek napisał(a):

    > Przeglądam sobie oferty na abonament i porównuje z tymi na kartę.
    > Dochodzę do wniosku, że abonamenty są mniej korzystne od ofert pre-paid.

    Masz na myśli koszt połączeń? No właśnie, na początku było tak że prepaid był
    droższy teraz odwrotnie. Na prosta logikę abonamentowcy powinni być
    wynagrodzeni (za to że są uwiązani umowa terminowa) tańszymi połączeniami,
    okazuje się że są wynagradzani w inny sposób czego prepaid nie zapewnia.
    Koszt, to nie tylko wysokość połączeń, a i dla innych większym kosztem są
    rozliczenia itd. Typowym już przykładem są klienci którym kończy się umowa
    terminowa i lecą na bezterminówce. Poza tym prepaidowców trzeba czymś
    utrzymać w swojej sieci dlatego operatorzy dają lepsze (tańsze) warunki, ale
    za to trzeba kombinować (pakieciki itd)

    Pzdr. Piotr M