  • 11. Data: 2015-11-02 14:41:57
    Temat: Re: Upgrade bardzo starej wersji iOS w bardzo starym iPhone
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "masti" <g...@t...hell> wrote in message news:n17hgg$65l$1@dont-email.me...

    > skoro źle działa to zepsuty
    > bo przecież takie rzeczy to tylko na trzeszczącym Androidzie sie
    > zdarzają

    I znowu myślenie zerojedynkowe. Uwolnij się od tej pułapki.

  • 12. Data: 2015-11-02 14:55:47
    Od: atm <...@v...pl>

    > I znowu myślenie zerojedynkowe. Uwolnij się od tej pułapki.

    Dokladnie, to takie samo niedoskonale urzadzenie jak inne:
    http://www.cheatsheet.com/technology/problems-and-is
    sues-with-the-iphone-6-and-iphone-6-plus.html/?a=vie
    wall
    Duzo tego: https://www.google.pl/?gws_rd=ssl#q=iphone+6+issues

  • 13. Data: 2015-11-02 15:01:12
    Od: masti <g...@t...hell>

    Pszemol wrote:

    > I znowu myślenie zerojedynkowe. Uwolnij się od tej pułapki.

    zacznij od uwolnienia się od myślenia Apple dobre, inne złe

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 14. Data: 2015-11-02 15:40:26
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2015-11-02 o 12:17, Pszemol pisze:
    > Myślisz jak biedny człowiek dlatego Apple Ci się wydaje drogi.

    Uwolnij się od błędnego przekonania że Ty jesteś normalny a reszta
    świata zwariowała :-)

  • 15. Data: 2015-11-02 17:07:30
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "z" <...@...pl> wrote in message

    > Uwolnij się od błędnego przekonania że Ty jesteś normalny
    > a reszta świata zwariowała :-)

    Ale ja nie mam takiego przekonania.
    Ja też myślę jak biedny człowiek.
    Wychowałem się w komuniźmie, przy niedostatku...
    Walczę z tą mentalnością biedaka i ciężko sobie z tym poradzić.

    Ale w odróżnieniu od niektórych tu na grupie widzę i rozpoznaję
    objawy "myślenia biedaka": to liczenie wszystkiego co mi się
    opłaca a co nie, sprawdzanie szczegółowe regulaminów czy to
    5zł wtedy czy wtedy a tamto 10zł wtedy - to jest myślenie biedaka.
    Zobacz na to jak zachowuje się Enuel i jakie wyroby kupuje...
    To jest właśnie jaskrawy przykład mentalności biedaka.

  • 16. Data: 2015-11-02 17:09:19
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "masti" <g...@t...hell> wrote in message news:n17qb8$72a$1@dont-email.me...

    > zacznij od uwolnienia się od myślenia Apple dobre, inne złe

    Nie uprawiam takiego myślenia.
    Patrzę na konkretne produkty Apple.
    Jak jestem z czegoś zadowolony to mówię o tym.
    Jak jestem z czegoś innego niezadowolony to też mówię o tym.
    Niczego nie ukrywam, nie naciągam, nie przekręcam.

  • 17. Data: 2015-11-02 17:10:47
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "atm" <...@v...pl> wrote in message

> [...]
    > http://www.cheatsheet.com/technology/problems-and-is
    sues-with-the-iphone-6-and-iphone-6-plus.html/?a=vie

    Jak weźmiesz pod uwagę, że ŻADNE urządzenie nie jest idealne
    to wtedy oczywiście masz "takie samo". Z tym, że jedne urządzenia
    są bardziej, inne mniej niedoskonałe - i iPhone w wielu rzeczach
    jest dużo lepszy od konkurencji.

  • 18. Data: 2015-11-02 17:14:07
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2015-11-02 17:10, Pszemol wrote:
> [...]
    > to wtedy oczywiście masz "takie samo". Z tym, że jedne urządzenia
    > są bardziej, inne mniej niedoskonałe - i iPhone w wielu rzeczach

    No i jak sie z Toba Pszemol nie zgodzic :]
    Masz racje, w wielu kwestiach iPhone jest lepszy, w wielu jest gorszy.
    Ot, takie zycie.

  • 19. Data: 2015-11-02 17:31:02
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2015-11-02 17:14, atm wrote:

> [...]
    >

    > No i jak sie z Toba Pszemol nie zgodzic :]
    > Masz racje, w wielu kwestiach iPhone jest lepszy, w wielu jest gorszy.

    Prawde powiedziawszy zastanawiam sie w czym iPhone jest lepszy od swoich
    androidowych odpowiednikow, np SGS6, SGS6 Edge czy SGS6 Edge +.
    Do tego dorzuc LG G4 lub nowego Sony Z5. Powiedz Pszemol, w czym nowe
    telefony Apple'a sa od nich lepsze?

  • 20. Data: 2015-11-02 17:42:48
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "atm" <...@v...pl> wrote in message
> [...]
    > Do tego dorzuc LG G4 lub nowego Sony Z5. Powiedz Pszemol, w czym
    > nowe telefony Apple'a sa od nich lepsze?

    Zapytaj kogoś, kto używał obu - ja nie używałem jeszcze iPhone6 ani 6S.