    From: "PC" <l...@w...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Uruchomiłem komputer z odłaczonym kablem VGA (Nvidia)
    Date: Sun, 8 Feb 2009 10:50:50 +0100

    Byc może to nie ta grupa ale może znajdzie sie ktos życzliwy. Włączyłem
    komputer z odpiętym kablem VGA i Nvidia GF7300GT przełączyła się na COŚ.
    Złącze DVI tez nie działa, a do Composita nie mam przejściówki. Jak tą
    cholerną kartę przełaczyć na odpowiednie wyjście bez podglądu? Kiedyś
    reinstalowałem sterowniki ale to jest jakis absurd. Może jest skrót
    klawiaturowy albo coś. Próbowałem pulpitem zdalnym ale opcje karty
    graficznej są niedostępne.

    PC