  • 1. Data: 2009-02-08 09:50:50
    Temat: Uruchomiłem komputer z odłaczonym kablem VGA (Nvidia)
    Od: "PC" <l...@w...pl>

    Byc może to nie ta grupa ale może znajdzie sie ktos życzliwy. Włączyłem
    komputer z odpiętym kablem VGA i Nvidia GF7300GT przełączyła się na COŚ.
    Złącze DVI tez nie działa, a do Composita nie mam przejściówki. Jak tą
    cholerną kartę przełaczyć na odpowiednie wyjście bez podglądu? Kiedyś
    reinstalowałem sterowniki ale to jest jakis absurd. Może jest skrót
    klawiaturowy albo coś. Próbowałem pulpitem zdalnym ale opcje karty
    graficznej są niedostępne.

    PC

  • 2. Data: 2009-02-08 09:59:43
    Od: STranger <p...@b...pl>

    PC pisze:
> [...]
    > reinstalowałem sterowniki ale to jest jakis absurd. Może jest skrót
    > klawiaturowy albo coś. Próbowałem pulpitem zdalnym ale opcje karty

    Ale w czym problem?
    Wyłącz komputer. Podłącz monitor i włącz ponownie.

    --
    STranger

  • 3. Data: 2009-02-08 10:05:13
    Od: "PC" <l...@w...pl>

    O to chodzi, ze karta permanentnie włacza composit i za nic nie mogę
    aktywować vga lub dvi. To nie usterka karty bo juz kiedyś to przerabiałem.
    Odinstalowanie i ponowne zainstalowanie sterownikow w trybie awaryjnym
    rozwiązuje problem.

    PC

  • 4. Data: 2009-02-08 10:11:01
    Od: "PC" <l...@w...pl>

    Własnie zainstalowałem UVNC poprzez pulpit zdalny. Niestety on też daje
    czarny ekran.
    Nie mam siły do tej karty.

    PC

  • 5. Data: 2009-02-08 10:13:14
    Temat: Re: Uruchomiłem komputer z odłączonym kablem VGA (Nvidia)
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "PC" <l...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    > Własnie zainstalowałem UVNC poprzez pulpit zdalny. Niestety on też daje czarny
    > ekran.
    > Nie mam siły do tej karty.

    Uruchom w trybie awaryjnym.

  • 6. Data: 2009-02-08 10:17:11
    Od: "PC" <l...@w...pl>

    Robiłem to ale nic to nie dało. Wyłaczyłem kartę graficzną, usunąłem
    monitory etc. Żadnych ustawien nie mogę zmienić bo są nieaktywne.

    Musi być sposób właczenia monitora bez reinstalacji sterów.

    PC

  • 7. Data: 2009-02-08 10:27:04
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

> [...]
    > reinstalowałem sterowniki ale to jest jakis absurd. Może jest skrót
    > klawiaturowy albo coś. Próbowałem pulpitem zdalnym ale opcje karty

    http://forums.nvidia.com/lofiversion/index.php?t2934
    2.html

    zyga

  • 8. Data: 2009-02-08 10:37:50
    Od: "PC" <l...@w...pl>

    Spreparowałem chincha i podłaczyłem to ścierwo na krótko. Oczywiście karta
    wyłaczyla sobie monitor. Zmienilem co trzeba i dziala. Co za syf. Nigdy
    więcej nvidii.

    Dzieki za pomoc.
    Pozdrawiam,
    PC

  • 9. Data: 2009-02-08 10:47:55
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    > Spreparowałem chincha i podłaczyłem to ścierwo na krótko. Oczywiście karta
    > wyłaczyla sobie monitor. Zmienilem co trzeba i dziala. Co za syf. Nigdy
    > więcej nvidii.

    Ja tam z Nvidią nigdy nie miałem większych problemów.
    Po za tym wiedz jedno:
    Nvidia to tylko producent chipów, nie mają wpływu na to co wyprawiają z
    nimi producenci kart, a to od nich zależy BIOS karty, ilość i jakość
    wyjść, sterowanie tymi wyjściami.

    zyga

  • 10. Data: 2009-02-08 10:49:58
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Zygmunt M. Zarzecki"
    <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.n
    a.com> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:gmmcg3$tfb$...@n...interia.pl...
> [...]
    > producenci kart, a to od nich zależy BIOS karty, ilość i jakość wyjść,

    Nvidia pisze sterowniki, a te nie są dopracowane.