  • 1. Data: 2012-12-29 18:04:22
    Temat: Urządzenie wielofunkcyjne - prośba o pomoc
    Od: t...@g...com

    Potrzebne mi jest urządzenie wielofunkcyjne do małej firmy
    - laser, kolor
    - zastosowanie: codzienny druk cz-b w małych ilościach, czasem kolor (zdjęcia),
    skanowanie dokumentów i zdjęć
    - jak najlepsza jakość druku i skanu
    - niski koszt tonerów
    - nie musi być szybka

    Budżet: do 2000 zł (ale nie mam potrzeby wydania całej tej kwoty)

    Będę wdzięczny za pomoc, w sieci niestety ciężko znaleźć pomocne informacje.

  • 2. Data: 2013-01-03 11:37:42
    Temat: Re: Urządzenie wielofunkcyjne - prośba o pomoc
    Od: dddddd <n...@w...pl>

    W dniu 2012-12-29 18:04, t...@g...com pisze:
> [...]
    >
    > Budżet: do 2000 zł (ale nie mam potrzeby wydania całej tej kwoty)
    >
    > Będę wdzięczny za pomoc, w sieci niestety ciężko znaleźć pomocne informacje.

    Ja kupiłem HP M175NW - jak na razie jestem zadowolony, ale
    przedrukowałem dopiero niewiele ponad 600stron w dwa miesiące (zwykle
    drukuję mniej) i jeszcze nie wymieniałem tonera (choć od ponad 100stron
    drukarka mnie informuje żebym wymienił czarny - tylko po co jak jakość
    jest dobra).
    Moje wymagania były troszkę inne:
    - też laser, kolor
    - drukowanie w większości cz-b, sporadycznie kolor - schematy, kolorowe
    rysunki (nie zdjęcia)
    - skaner z podajnikiem
    - karta sieciowa

    Lukasz

  • 3. Data: 2013-01-04 23:07:33
    Od: "MC" <m...@o...pl>

    Użytkownik <t...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
    Potrzebne mi jest urządzenie wielofunkcyjne do małej firmy
    - laser, kolor
    - zastosowanie: codzienny druk cz-b w małych ilościach, czasem kolor
    (zdjęcia), skanowanie dokumentów i zdjęć

    Zdjęcia na laserówce?