  • Data: 2009-04-04 08:25:48
    Temat: Usterki w telefonie Nokia E51
    Od: "Czeresniak" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Posiadam telefon Nokia E51 zakupiony w "promocji" w salonie PlusGSM.
    Już raz był reklamowany z powodu przetarć lakieru na obudowie (po trzech
    miesiącach od zakupu) i trzeszczących przycisków bocznych. Wymieniono
    obudowę i przez miesiąc było wszystko dobrze a teraz znów zaczynają
    trzeszczeć. Głównie przycisk obok okienka interfejsu IRDA. Myślę, że podczas
    noszenia w kieszeni aparat podlega zginaniu i po pewnym czasie elementy
    obudowy się obluzowują i dlatego trzeszczy. Dodatkowo w te ostatnio piękne
    słoneczne dni zauważyłem, że pod szybkę dostały się zanieczyszczenia.
    Czy ktoś z Was ma taki telefon i takie objawy?
    Czy da się samemu zdjąć obudowę (jeśli tak to w jaki sposób)?
    Czy telefon podlega pod jakąś normę związaną z uszkodzonymi pikselami (mam
    jeden biały i dwa niebieskie :-])?

    Pozdrawiam
    Darek