  • 1. Data: 2017-05-01 02:17:11
    Temat: Uwaga, sensacja rewelacja, litowo jonowa akrobacja!! :P :)
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    I to jak tanio!
    http://allegro.pl/p275-akumulator-ogniwo-18650-3-7v-
    13200-mah-li-ion-i6799914547.html
    Przez grzeczność, pozwolę sobie tego ciulstwa nie skomentować... I to
    jeszcze FVat można dostać...
    Skąd się takie sromy biorą, że się tak zapytam...?

    --
    "Jeśli przyjmiesz do siebie zabiedzonego psa i sprawisz,
    że zacznie mu się dobrze powodzić - nie ugryzie cię.

  • 2. Data: 2017-05-01 02:42:31
    Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Mon, 1 May 2017 02:17:11 +0200
    doszła do mnie wiadomość <oe5upp$ien$1@node1.news.atman.pl>
    od "HF5BS" <h...@...pl> :
> [...]
    >jeszcze FVat można dostać...
    >Skąd się takie sromy biorą, że się tak zapytam...?

    Na jednym z bazarów w Warszawie facet sprzedaje podobne ogniwa(chyba
    6800 mAh), trzyma je w pudełku tekturowym, tak na oko 200 szt waży
    tyle, co cztery paczki krakersów.
    Sponsorowane w tej aukcji też dobre.
    --
    Całujmy wszyscy dupę Henryka.
    http://www.racjonalista.pl/kk.php/s,1546

  • 3. Data: 2017-05-01 11:52:04
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    cóż według wolnej europy emdrv też nie działa, bo tak zadecydował tusk...

  • 4. Data: 2017-05-01 11:55:26
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    tusk - ten od palca i wyznawców... (jakby Kto nie kojarzył)

  • 5. Data: 2017-05-01 12:21:10
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 1 May 2017 02:17:11 +0200, HF5BS napisał(a):
> [...]
    > jeszcze FVat można dostać...
    > Skąd się takie sromy biorą, że się tak zapytam...?

    No przeciez widzisz skad - z Chin i z Polski.

    Chinczyk napisal 8800, Polak podniosl do 13200 ...

    J.

  • 6. Data: 2017-05-01 12:24:51
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2017-05-01 o 12:21, J.F. pisze:
    13200-mah-li-ion-i6799914547.html

    > No przeciez widzisz skad - z Chin i z Polski.
    >
    > Chinczyk napisal 8800, Polak podniosl do 13200 ...
    Ale to tylko nas tak rąbią i to pewnie nasi tak zamawiają, bo na
    alibabie ani na ebay-u takich przekrętów nie ma.
    Co do przekrętów, moje dziecko kupiło sobie power bank, który dość
    szybko padł, miał mieć 8000mAh a w środku był akumulatorek na 2000mAh
    taki płaski.
    Powiedziałem mu że więcej niczego z tych rzeczy na all..o nie kupujemy.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 7. Data: 2017-05-01 12:47:58
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2017-05-01 o 12:24, Janusz pisze:

    > Ale to tylko nas tak rąbią

    Wiesz dlaczego?
    Bo kupujący się dają rąbać!

    > bo na
    > alibabie ani na ebay-u takich przekrętów nie ma.

    Albowiem tam sprzedawcom nie opłaca się oszustwo.
    Nie dość, że musieliby zwracać pieniądze za towar, to i za przesyłkę.
    Czyli tylko dokładaliby do interesu.

> [...]
    > taki płaski.
    > Powiedziałem mu że więcej niczego z tych rzeczy na all..o nie kupujemy.

    No właśnie, takich rąbią. Takich, którzy dają się rąbać zamiast upomnieć
    się o swoje.
    I to naturalne. Jak się daje, to się kraje.
    Dokąd będą takie ciapciaki, dotąd będą rąbane. :)
    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 8. Data: 2017-05-01 13:23:33
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 1 May 2017 12:24:51 +0200, Janusz napisał(a):
    13200-mah-li-ion-i6799914547.html

    > Ale to tylko nas tak rąbią i to pewnie nasi tak zamawiają, bo na
    > alibabie ani na ebay-u takich przekrętów nie ma.

    Nie ma ?

    http://www.ebay.com/itm/8X-3-7V-18650-Li-ion-6000mAh
    -Rechargeable-Battery-For-UltraFire-Flashlight-Torch
    /182526475526
    6000
    http://www.ebay.com/itm/Flat-Top-18650-6800mAh-3-7V-
    Li-ion-Rechargeable-Battery-For-Flashlight-Powerbank
    /182527391205
    6800
    http://www.ebay.com/itm/6-X-3-7V-18650-9800mAh-Li-io
    n-Rechargeable-Battery-For-UltraFire-Flashlight-LED/
    182528555942
    9800 ... i jeszcze 99.4% pozytywow

    http://www.ebay.com/itm/Hot-3-7V-8800mAh-TR26650-Li-
    ion-Rechargeable-Battery-for-LED-Flashlight-HR-/2525
    73327663
    To jest 26650, ale z przeliczenia ... cos za duzo

    to moze byc prawdziwe
    http://www.ebay.com/itm/2x-SKYRAY-SR32650-6000mAh-3-
    7V-Rechargeable-Li-Battery-For-LED-Flashlight-Camera
    /311846906970

    J.

  • 9. Data: 2017-05-01 13:45:24
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2017-05-01 o 12:47, Akarm pisze:

    > Wiesz dlaczego?
    > Bo kupujący się dają rąbać!
    Wiem o tym, widzę ile aukcji jest tego g4.

    > Albowiem tam sprzedawcom nie opłaca się oszustwo.
    > Nie dość, że musieliby zwracać pieniądze za towar, to i za przesyłkę.
    > Czyli tylko dokładaliby do interesu.
    Dokładnie.

    > No właśnie, takich rąbią. Takich, którzy dają się rąbać zamiast upomnieć
    > się o swoje.
    Akurat nie miałem w tym udziału, to była nauka dziecka i żony :)

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 10. Data: 2017-05-01 13:45:26
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 5/1/2017 2:17 AM, HF5BS wrote:
    > Skąd się takie sromy biorą, że się tak zapytam...?

    Społeczeństwo stumanizowane to i w bajki wierzy wiec spokojnie trafi się
    tysiące kupujących. Kiedyś polemizowałem z pustakiem który sprzedawał
    9900mAh (te źółte GTF). Jeśli mozna gdzieś znaleźć wiekszy brak wstydu
    to najpewniej w dziale GSM a potem już nie dno tylko skała macierzysta.

    PS. Panasonic miał najwięcej, 3600mAh. Pobito to już?