  • 1. Data: 2021-03-16 20:53:15
    Temat: Uwolnij złomka
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    Jak ktoś chce zezłomować niepotrzebny komputer

    https://tvn24.pl/tvnwarszawa/najnowsze/warszawa-uwol
    nij-zlomka-ozywiaja-stare-komputery-dla-potrzebujacy
    ch-uczniow-5024429

    --
    animka

  • 2. Data: 2021-03-16 21:46:23
    Temat: Re: Uwolnij złomka
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu wtorek-16-marca-2021 o 20:53, Animka pisze:
    > Jak ktoś chce zezłomować niepotrzebny komputer
    >
    > https://tvn24.pl/tvnwarszawa/najnowsze/warszawa-uwol
    nij-zlomka-ozywiaja-stare-komputery-dla-potrzebujacy
    ch-uczniow-5024429

    Animko może streścisz o jakiej klasy sprzęcie jest mowa?

    Jakie wymagania ma ta cała zdalna nauka? Może coś oddam

    Właśnie przytaszczyłem ze strychu MB 286 386SX 486DX4 coś z celeronem 460

    i kwiatek: 3dfx voodu ;-)

  • 3. Data: 2021-03-16 22:36:08
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2021-03-16 o 21:46, _Master_ pisze:

> [...]
    >
    > Jakie wymagania ma ta cała zdalna nauka? Może coś oddam
    >
    > Właśnie przytaszczyłem ze strychu MB 286 386SX 486DX4 coś z celeronem 460

    Wudu to bym chętnie przygarnął :)

    Jakiś Duke Nukem albo coś w tym rodzaju bym sobie przypomniał.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 4. Data: 2021-03-16 23:28:36
    Od: Doxent <d...@g...pl>

    > Właśnie przytaszczyłem ze strychu MB 286 386SX 486DX4 coś z celeronem 460
    >
    > i kwiatek: 3dfx voodu ;-)

    Nie wiem czemu ale takie sprzęty jeżeli są sprawne to potrafią czasami
    kosztować więcej niż używane kompy z 5-7 letnimi i3 czy i5. W każdym
    razie jakaś dziwna moda na retro gdzie za 25-30 letniego blaszaka idzie
    wycisnąć sensowną kasę. Jeszcze kilkanaście lat temu takie kompy
    lądowały na wiacie śmietnika. Sam wystawiłem przed dom całkiem sporo
    tego ale od razu znikły.

  • 5. Data: 2021-03-17 11:35:53
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:s2r2bp$16vm$1@gioia.aioe.org>
    user Animka pisze tak:

    > Jak ktoś chce zezłomować niepotrzebny komputer

    kilka razy uwalniałem

    1997 2006 2012 2019

    tu lejt

    Mam jeszcze athlona z 2007r, nie śmigany, laptop z pilotem
    głośniki altec, robi za grajek mp3

    --
    Piter

    człowiek chciał być królem planety
    więc matka natura dała mu koronę

  • 6. Data: 2021-03-17 12:42:36
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu wtorek-16-marca-2021 o 22:36, Adam pisze:

    > Wudu to bym chętnie przygarnął :)
    >
    > Jakiś Duke Nukem albo coś w tym rodzaju bym sobie przypomniał.

    O widzisz... jest nisza rynkowa. ;-)

    Mam sporo gratów ale brakuje mi sprawnego zasilacza AT. Cholera dlaczego
    to wszystko takie DROGIE? ;-)

  • 7. Data: 2021-03-17 12:45:48
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu wtorek-16-marca-2021 o 23:28, Doxent pisze:

    Też jestem w szoku. Chociaż sam zbieram magnetofony ;-) Ale jak ich
    używam a takiego 386??? Można grać.
    Nigdy nie lubiłem GRAĆ.
    Uważam to za bezsensowną stratę czasu.
    Chociaż mój młody 8-klasista uważa inaczej ;-)

  • 8. Data: 2021-03-17 19:32:09
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-03-17 o 11:35, PiteR pisze:
> [...]
    >
    > 1997 2006 2012 2019
    >
    > tu lejt
    >
    > Mam jeszcze athlona z 2007r, nie śmigany, laptop z pilotem

    Ja akurat teraz nie mam nic do oddania, a zakupu czegoś nowego narazie
    nie planuję :-(

    --
    animka

  • 9. Data: 2021-03-18 18:31:12
    Od: "Kamil" <m...@t...pl>

    Użytkownik "Doxent" napisał:

    > W każdym razie jakaś dziwna moda na retro gdzie za 25-30 letniego blaszaka
    > idzie wycisnąć sensowną kasę.

    Ludzie zbierają znaczki, obrazy, wykopaliska i parę innych rzeczy. A nie
    które na akcjach osiągają niewiarygodne ceny. Niełatwo to ocenić, czy
    skomentować. Niedawno wyrzuciłem stary telefon Nokia coś tam. Taki z antenką
    i w opisie wersja biznes. I przypadkiem na Alledrogo zauważyłem, że są
    chętni do kupna i to za niezłą cenę :)

    Pzdr