  • 31. Data: 2024-04-28 20:57:46
    Temat: Re: Uziom
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 28.04.2024 o 20:31, Lisciasty pisze:

    > A po co mu 2 mierniki, szpilki i cała reszta?

    żeby zmierzyć małym kosztem? poza tym wystarczy jeden miernik a szpilka
    to może być nawet szpikulec do szaszłyków, masz jeszcze jakiś problem?

    --
    Janusz

  • 32. Data: 2024-04-28 21:26:01
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu 28.04.2024 o 20:57, Janusz pisze:

    > żeby zmierzyć małym kosztem? poza tym wystarczy jeden miernik a szpilka
    > to może być nawet szpikulec do szaszłyków, masz jeszcze jakiś problem?

    Problem? Przecież to ty zacząłeś durną gadkę proponując archaiczne
    metody, przy okazji mało bezpieczne dla kogoś nieobeznanego. Ja nie mam
    żadnego problemu :]

    L.

  • 33. Data: 2024-04-29 14:26:09
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    > A po co mu 2 mierniki, szpilki i cała reszta?

    Za 10zł!!!

    Na grzyba wydawać 1500zł?!

  • 34. Data: 2024-04-29 16:14:09
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 28.04.2024 o 21:26, Lisciasty pisze:

    > Problem? Przecież to ty zacząłeś durną gadkę proponując archaiczne
    > metody, przy okazji mało bezpieczne dla kogoś nieobeznanego. Ja nie mam
    > żadnego problemu :]

    Durne to jest twoje gadanie, proponujesz kupno browara żeby sie piwa
    napić, jednorazowo.

    --
    Janusz