    From: Konrad Kosmowski <k...@k...net>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Via C7 chłodzenie pasywne
    Date: Sun, 1 Feb 2009 01:21:02 +0100

    Mam płytę główna JetWay z prockiem Via C7:
    http://www.jetway.com.tw/jetway/system/productshow2.
    asp?id=389&proname=J7F4K1G5D

    Jak widać na zdjęciu na płycie jest radiator nad procesorem i na tym
    wiatraczek. Wiatraczek jest kiepskiej jakości i go słychać.

    Wobec tego zastanawiam się nad chłodzeniem pasywnym - co na tym można
    zamontować? Szczerze mówiąc nawet nie wiem jak się podstawka do takiego
    procesora nazywa... W obudowie jest ~6cm wolnej przestrzeni nad procesorem i
    sporo na boki (też ok. ~6cm) aczkolwiek w bok w poziomie do lewej (względem
    tego jak jest przedstawione na zdjęciu) jest miejsce na kartę PCI (podłączaną
    przez kątownik). Wolałbym tego miejsca (po lewej) nie zajmować bo może kiedyś
    tam coś włożę... Jakie pasywne chłodzenie można na to zamontować przy tych
    parametrach? Jakiś duży radiator? Heat-sink? Coś innego?

    Ew. jakby się nie dało to jaki *ekstremalnie* *cichy* fan średnicy 40mm
    polecacie?

    --
    + ' .-. .
    , * ) )