  • 91. Data: 2010-09-28 14:22:56
    Temat: Re: W Polsce królują złomy
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Żeby było sprawne, to jeszcze byłoby pół biedy, nie w tym tkwi problem.
    > Czteroślady palące olej żadnej normy nie spełniają, a nie ma dnia żebym
    > czegos takiego nie oglądał na drogach.

    Pewnie z 80% taboru MPK/PKS nie spełnia żadnych norm, to Ci nie przeszkadza,
    że chcesz wsadzić ludzi to tych strupów?

  • 92. Data: 2010-09-28 14:33:54
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Karolek" <d...@o...pl> napisał w wiadomości

    > A niech nawet 100% kupuje, co to kogo...

    To że Ciebie nie obchodzi wygląd otoczenia, to już nie mój problem.
    Współczuję tylko.

    > Moje 16 letnie BMW tez nie ma 4 sladow, ani nie pali oleju i co z tego?

    To z tego, że ja Ci nie każę go złomować, a Ty mi tak.
    Czujesz różnicę?

  • 93. Data: 2010-09-28 14:35:52
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "LEPEK" <n...@n...net> napisał w wiadomości news:

    > No paczpan, a moje oba (10 i 13 lat) też ani nie biorą oleju, ani nie
    > zostawiają 4 śladów - są całkowicie sprawne (ten nowszy co prawda prowadzi
    > się jak Żuk, ale tak miał od początku ;) ). To w końcu ma mieć nie więcej
    > niż twój Cee'd, czy wystarczy, aby był sprawny?

    Ale do czego pijesz?
    Czy to ja na kogoś napadam za jeżdżenie jakimś konkretnym autem, czy jest
    wręcz przeciwnie?
    Czy w tym artykule, albo w moim postach w tym wątku znalazłeś gdzieś jakieś
    propozycje zakazowe albo coś w tym stylu?
    Nie ja to wymyśliłem, to Wy sami, tak bardziej na zasadzie: uderz w stół a
    nożyce się odezwą.

  • 94. Data: 2010-09-28 14:37:30
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > Biedny Ty ;D

    Było ciężko ale się pozbierałem....
    A jak jemu musi być ciężko - sam się pozbawił możliwości inteligentnej
    dyskusji :-)

    :-)

  • 95. Data: 2010-09-28 14:38:12
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał w wiadomości

    > Pewnie z 80% taboru MPK/PKS nie spełnia żadnych norm

    W Poznaniu raczej nie bardzo, większość jeżdżących autobusów jest nowa,
    kilkanaście lat to mają najstarsze nieliczne Neoplany.
    Od czasu usunięcia Ikarusów chmur czarnego dymu i wyglądu jeżdżącego złomu
    nie odnotowałem.
    Gorzej z tramwajami....

    >, to Ci nie przeszkadza,

    Oczywiście że mi przeszkadza, tyle że akurat rzadko to widuję.
    Ale zdarzyło mi się wyjaśniać kierowcy PKS na swiatłach że ma coś nie tak z
    silnikiem.

  • 96. Data: 2010-09-28 14:39:59
    Od: krzysiek82 <g...@m...pl>

    W dniu 2010-09-28 14:33, Cavallino pisze:
    > To że Ciebie nie obchodzi wygląd otoczenia, to już nie mój problem.
    > Współczuję tylko.

    dziwne jest trochę twoje podejście, bo jak ja neguje głupie zachowanie
    na drodze i staram się robić z tym porządek jak tylko potrafię to jako
    jeden z pierwszych na mnie najechałeś. A przecież też chodzi o wygląd
    otoczenia. Bo przecież dziecko potrącone na pasach psuje otoczenie? ta
    krew te flaki i mózg który wylał się na asfalt i spływa razem z deszczem
    do studzienki ściekowej.

    > To z tego, że ja Ci nie każę go złomować, a Ty mi tak.
    > Czujesz różnicę?

    sam pisałeś 10 czy 20 letnie złomy, uogólniłeś za bardzo i teraz się
    dziwisz, że ludzie na Ciebie najechali. Każdemu zależy (a przynajmniej
    powinno zależeć na tym aby było lepiej) ale nie można też uogólniać za
    bardzo. Mogę Ci pokazać 20letnie audi w lepszym stanie niż niejedno
    3-4letnie auto po przedstawicielu handlowym. To audi to stary diesel,
    nie kopci i nie bierze oleju. Po prostu jest sprawne, a tą sprawność
    powinno się weryfikować na przeglądach.

    --
    krzysiek82

  • 97. Data: 2010-09-28 14:42:14
    Od: krzysiek82 <g...@m...pl>

    W dniu 2010-09-28 14:38, Cavallino pisze:
> [...]
    > kilkanaście lat to mają najstarsze nieliczne Neoplany.
    > Od czasu usunięcia Ikarusów chmur czarnego dymu i wyglądu jeżdżącego

    Poznań faktycznie wyróżnia się na tle innych miast polski, może to
    bezpośrednia bliskość i dobre połączenie z naszymi zachodnimi sąsiadami?

    --
    krzysiek82

  • 98. Data: 2010-09-28 14:49:10
    Od: choczsz <z...@j...pl>

    On 28 Wrz, 12:31, "Cavallino" <c...@k...pl>
    wrote:
    > Problem nie jest w zarobkach.
    > Problem jest w mentalności, a dokładniej w "zastaw się, a postaw się".
    > Jak ktoś woli kupić 10 letni złom klasy E żeby wozić swoje 160 cm wzrostu,
    > zamiast nowego auta klasy B za tą samą cenę, to zarobki nie mają z tym
    > wszytskim nic wspólnego, bo nie ma szans, żeby ten złom był tańszy w
    > eksploatacji.

    2 lata temu potrzebowalem kupic auto.
    Kupilem 10-letnie segment C z instalacja LPG za 8000zl.
    Auta potrzebuje na co dzien i robie minimum 60km dziennie.
    Przez dwa lata wlozylem w konserwacje (glownie rozrzad, opony) i
    naprawy (pare drobnych) niespelna 3000zl
    Auto caly czas utrzymane w 100% sprawnosci
    U mechanikow bylo 3 razy - raz kilka godzin na wymianie rozrzadu, 2
    raz 40 minut na wymianie wydechu i 3 raz na wymianie amortyzatorow
    rowniez ponizej godziny.
    AC nie place bo nie ma to sensu. Jak strace auto, trudno kupie drugie
    bez ekstremalnego wysilku, i wtedy takze celowalbym w takie ponizej
    10000zl.
    Nie sadze aby kupno nowego bylo bardziej racjonalne niz to co
    uczynilem.
    Nie widze tez powodu aby w najblizszych latach zmieniac auto a juz na
    pewno nie na nowe.
    Kupno nowego - nawet Pandy lub Dacii wymagaloby jak dla mnie wysilku
    finansowego i wspierania sie kredytem.
    Co moglbym kupic a 11.000zl? Dywaniki w salonie?
    I ktore podejscie to 'zastaw sie a postaw sie' ?
    Mam rodzine na utrzymaniu i troche kredytu na chalupe. i nie zamierzam
    wywalac kupy forsy po to aby wachac nowe plastiki i napawac sie
    niewypierdzianym siedzeniem. Owszem to tez ma swoja wartosc, ale
    niestety na razie mnie na to nie stac. Odchowam dzieci to pomysle.
    Narazie stac mnie na kupno nowego ubrania i nie chodze po lumpeksach,
    ale jesli idzie o auto to ja jeszcze podziekuje za nowe.

  • 99. Data: 2010-09-28 14:50:16
    Temat: Re: W Polsce kr luj z omy
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > ...oni idą do przodu a my jak ślimaki może i idziemy do
    > przodu ale za wolno i czasami w złym kierunku.

    Ale zwróć uwagę że my Polacy mamy niestety taką mentalność
    :-). W Polsce nigdy nie będzie tak jak na zachodzie bo po
    prostu jesteśmy jacy jesteśmy...

  • 100. Data: 2010-09-28 14:51:58
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Zona jest akurat na wakacjach w polsce z mloda. Pieluchy
    > dla dzieciaka o polowe drozsze, kawa w byle knajpce
    > 10-15zl (jakies 50% wiecej, niz w przyjemnej kawiarni
    > tutaj).

    To Twoja żona jest chyba w jakiejś innej Polsce ;-).