  • 1. Data: 2009-04-06 08:19:21
    Temat: W-WA - Solidny a niedrogi poszukiwany
    Od: Blazej Antczak <b...@g...com>

    Witam,

    proszę o propozycje warsztatu motocyklowego, który wykona mi niezbędny
    przegląd oraz naprawy wynikłe. Według mnie na 1szy ogień:

    1. Wymiana oleju w lagach
    2. Wymiana płynu hamulcowego oraz pewnie klocków
    3. Wymiana płynów w silniku i wale kardana

    Moto: Yamaha XVS 650 Dragstar
    Lokalizacja: Warszawa lub najbliższe okolice.

    Może ktoś wie z jakimi kosztami powinieniem się liczyć dla punktów 1,2,3.

    Pozdrawiam,
    Błażej

  • 2. Data: 2009-04-06 09:31:52
    Temat: Re: W-WA - Solidny a niedrogi poszukiwany
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia Mon, 06 Apr 2009 10:19:21 +0200, Blazej Antczak napisał(a):

    > Witam,
    >
    > proszę o propozycje warsztatu motocyklowego, który wykona mi niezbędny
    > przegląd oraz naprawy wynikłe. Według mnie na 1szy ogień:

    jak zwykle motorista.pl :)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    BMW R1100GS '94 (DC)

  • 3. Data: 2009-04-06 10:57:05
    Od: "maverik" <b...@o...pl>

    Użytkownik "Blazej Antczak" <b...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > Lokalizacja: Warszawa lub najbliższe okolice.
    >
    > Może ktoś wie z jakimi kosztami powinieniem się liczyć dla punktów 1,2,3.

    694435859 - Michał, ma garaż na Ursynowie, na codzień pracuje w jednym z
    warszawskich serwisów, powołaj się na Arka z custompainting.

    pozdr.

  • 4. Data: 2009-04-07 10:25:21
    Od: Blazej Antczak <b...@g...com>

    maverik pisze:

    > 694435859 - Michał, ma garaż na Ursynowie, na codzień pracuje w jednym z
    > warszawskich serwisów, powołaj się na Arka z custompainting.
    >
    > pozdr.

    Dzięki - pewnie zadzwonie i postaram się skorzystać.

    Pozdrawiam,
    B.