  • 1. Data: 2009-02-23 22:06:03
    Temat: W każdym kraju znajdzie się jakiś cieć
    Od: "m0w" <c...@g...pl>

    http://www.bibula.com/?p=6933

    Tam się to niestety będzie pogłębiać w szybkim tempie, bo kryzys jest to
    trzeba jakieś czarownice upolować.

  • 2. Data: 2009-02-23 23:11:16
    Temat: Re: W każdym kraju znajdzie się jakiś cieć
    Od: "Zennon" <z...@n...pl>

    Użytkownik "m0w" <c...@g...pl> napisał w wiadomości
    > http://www.bibula.com/?p=6933
    >
    > Tam się to niestety będzie pogłębiać w szybkim tempie, bo kryzys jest to
    > trzeba jakieś czarownice upolować.

    No to dzielny wojak Szwejk mialby w USA spore problemy ;) Gdyby mial aparat
    oczywiscie ;)

    Zennon

  • 3. Data: 2009-02-23 23:38:17
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl>

    "m0w" <c...@g...pl> napisał:

    > http://www.bibula.com/?p=6933
    >
    > Tam się to niestety będzie pogłębiać w szybkim tempie, bo kryzys jest to
    > trzeba jakieś czarownice upolować.
    > [...]

    Nie wierzę za grosz tej stronie. A utracili w moich oczach wiarygodność
    przez jedno zdanie -
    "Tysiące trumien z ciałami żołnierzy przylatuje do bazy wojskowej Dover Air
    Base w stanie Delaware, gdzie kapelan wojskowy odmawia modlitwę, po czym
    8-osobowa straż honorowa zdejmuje metalową pokrywę, oprawia trumnę we flagę
    amerykańską i umieszcza w samochodzie pogrzebowym."
    Całkowita ilość zabitych Amerykanów w wojnie z Irakiem od jej rozpoczęcia w
    2003 roku do 20.06.2007 to 3533
    (http://pl.wikipedia.org/wiki/II_wojna_w_Zatoce_Pers
    kiej). W Afganistanie od
    poczatku wojny w 2001r do 30.09.2006 zginęło 339 Amerykanów. Jeśli ktoś łże
    w kwestii wielkosci strat Amerykanów w Iraku i Afganistanie - równie dobrze
    może łgać w innych sprawach.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 4. Data: 2009-02-24 02:02:43
    Od: Saiko Kila <f...@p...vqrn.arg.cy>

    Proces Marek Wyszomirski <w...@t...net.pl> zwrócił błąd:

> [...]
    > w kwestii wielkosci strat Amerykanów w Iraku i Afganistanie - równie dobrze

    Łże? Nie napisali "tysiące na minutę" ani "tysiące na sekundę", tylko
    "tysiące", nie podając okresu, ani tego że ta liczba dotyczy wyłącznie
    obu konfliktów. Do tej bazy przybyły jednak szczątki tysięcy poległych w
    obu konfliktach (w Iraku jest to ponad 4200 - stan na luty 2009), oraz
    szczątki dziesiątek tysięcy w ogóle, od czasu otwarcia. Także ofiar
    cywilnych i polityków zresztą.

    Przyczepić można się do specyficznego języka, a nie do faktów najwyżej.

    --
    Saiko Kila
    Unregistered Windows User #7.29581131e8

  • 5. Data: 2009-02-24 05:57:45
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    m0w pisze:
    > http://www.bibula.com/?p=6933
    >
    > Tam się to niestety będzie pogłębiać w szybkim tempie, bo kryzys jest to
    > trzeba jakieś czarownice upolować.

    W rankingu kompleksów kompleks ciecia chyba wciąż prowadzi.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 6. Data: 2009-02-24 07:16:07
    Od: "Kokos" <k...@k...pl>

> [...]
    > łże
    > w kwestii wielkosci strat Amerykanów w Iraku i Afganistanie - równie

    skad wiesz ze łże gazeta a nie "oficjalne dane"?

  • 7. Data: 2009-02-24 07:33:09
    Od: Cezary Grądys <c...@c...com>

    Kokos pisze:

    > skad wiesz ze łże gazeta a nie "oficjalne dane"?

    Wszyscy łżą. Jedni zawyżają, drudzy zaniżają. Jeśli mniej więcej
    krotność oszustwa jest taka sama, to polecam wyliczanie średniej
    geometrycznej.

    --

    Cezary Grądys <c...@c...com>

  • 8. Data: 2009-02-24 08:23:22
    Od: "Paweł Szwajkowski" <s...@g...pl>

    Kokos <k...@k...pl> napisał(a):

    > skad wiesz ze łże gazeta a nie "oficjalne dane"?

    Bo to co czytasz w internecie i nie tylko to w 90% nie jest zgodne z prawda.
    Trzeba zawsze brac na to poprawke.
    W tym przypadku podejrzewam, ze po prostu czlowieka spisali na dworcowym
    komisariacie i tyle. Reszta, to naciaganie, wyolbrzymianie, aby tylko
    wzbudzic sensacje i bylo wiecej wejsc na tego linka. Co juz zostalo
    udowodnione, bo ktos umiescil go na grupie.
    Tak jest ze wszystkim. Wystarczy spojrzec na przewartosciowane codzienne
    tytuly do artykułów newsow np. na onet.pl

    Pawel Sz - szwayko

  • 9. Data: 2009-02-24 08:49:17
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Mon, 23 Feb 2009 23:06:03 +0100, m0w napisał(a):

    > http://www.bibula.com/?p=6933

    Podobał mi się komentarz do tej sprawy ;-):
    http://tinyurl.com/dy4jal

    Pozdrawiam,
    Henry

    --
    FAQ prf: http://www.prf-faq.prv.pl
    FAQ prfc: http://www.prfc-faq.prv.pl

  • 10. Data: 2009-02-24 08:51:27
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl>

    "Kokos" <k...@k...pl> napisał:

    kiej). W Afganistanie

    > skad wiesz ze łże gazeta a nie "oficjalne dane"?
    Stąd, ze możliwe jest ukrycie przed opinią publiczną kilku zabitych
    żołnierzy. W przypadku, jak piszą, "tysięcy" takiej możliwości nie ma. Te
    tysiące miałyby swoje rodziny, pzryjaciół - jak sobie wyobrażasz zamknięcie
    ust im wszystkim? Takie rzeczy nawet w totalitarnym systemie radzieckim się
    nie udawały, mimo, iż podczas swojej interwencji w Afganistanie próbowali.
    Jestem w stanie uwierzyć, ze oficjalne dane mogą byc zaniżone - może o
    kilkadziesiat procent, może nawet 2 czy 3x. Ale do "tysięcy przylatujacych
    trumien z ciałami" to nadal bardzo daleko.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)