  • 1. Data: 2011-04-18 15:39:56
    Temat: W którym TU można opłacać polise min. na cztery raty?
    Od: BearBag <b...@o...pl>

    Witam

    W którym TU można jeszcze opłacać polise OC na kwartał albo nawet na
    miesiąc? Kiedys tak sie dało w AXA direct ale teraz min to pólroczne raty.
    mbank odpada z innych powodów.
    Jest jeszcze jakaś firma?
    Auto sprzedaje niedługo i nie chce opłacać na poł roku.

    Pozdrawia BearBag...

  • 2. Data: 2011-04-18 16:47:33
    Od: "Inead" <a...@g...pl>

    "BearBag" <b...@o...pl> wrote in message
> [...]
    > mbank odpada z innych powodów.
    > Jest jeszcze jakaś firma?
    > Auto sprzedaje niedługo i nie chce opłacać na poł roku.

    Zobacz mbank... chociaż brak wpłaty pewnie nie wiąże się z zerwaniem umowy

  • 3. Data: 2011-04-18 16:50:53
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Inead" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

    > "BearBag" <b...@o...pl> wrote in message

    > Zobacz mbank... chociaż brak wpłaty pewnie nie wiąże się z zerwaniem umowy

    A moze mBank, albo mBank?

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 4. Data: 2011-04-18 16:55:44
    Od: "Inead" <a...@g...pl>

    > A moze mBank, albo mBank?

    Jeśli tylko mogę sprawić takim drobiazgiem żebyś poczuł się lepiej to bardzo
    proszę:

    mBank

  • 5. Data: 2011-04-18 17:00:08
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-04-18 16:55, Inead pisze:

    > Jeśli tylko mogę sprawić takim drobiazgiem żebyś poczuł się lepiej to
    > bardzo proszę:
    >

    > mBank

    Hmm zauważyłeś że autor wątku zaznaczył że mBank nie wchodzi w grę?

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 6. Data: 2011-04-18 17:02:05
    Od: "Inead" <a...@g...pl>

    > Hmm zauważyłeś że autor wątku zaznaczył że mBank nie wchodzi w grę?

    Ożesz kuchnia...

  • 7. Data: 2011-04-18 19:33:55
    Od: daxus <d...@p...onet.pl>

    On 2011-04-18 15:39, BearBag wrote:
> [...]
    > mbank odpada z innych powodów.
    > Jest jeszcze jakaś firma?
    > Auto sprzedaje niedługo i nie chce opłacać na poł roku.

    ja proponuje mbank

  • 8. Data: 2011-04-18 19:55:02
    Od: "Tomek" <W...@p...onet.pl>

    Użytkownik "BearBag" napisał
> [...]
    > mbank odpada z innych powodów.
    > Jest jeszcze jakaś firma?
    > Auto sprzedaje niedługo i nie chce opłacać na poł roku.
    jeśli dobrze kojarzę to warta miała taką opcję

    pzdr
    --
    Tomek

  • 9. Data: 2011-04-18 20:14:14
    Od: BearBag <b...@o...pl>

    Skoro wszyscy tu o tym mbanku to sam troche sobie odpowiem.
    Kwartalnie można ubezpieczyć w Warcie (mają straszne ceny jesli ktoś miał
    chocby jedną szkodę w ostatnich 3 latach) i MTU (ta firma tez ma okropne
    opinie) ale z racje tego że i tak to tylko na pare tygodni to pewnie im
    zapłacę.

    Pozdrawia BearBag...

  • 10. Data: 2011-04-18 20:29:56
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-04-18 20:14, BearBag pisze:
    > Skoro wszyscy tu o tym mbanku to sam troche sobie odpowiem.
    > Kwartalnie można ubezpieczyć w Warcie (mają straszne ceny jesli ktoś miał
    > chocby jedną szkodę w ostatnich 3 latach)

    Ciekawe - z tabeli bonus/malus to nie wynika. Mało tego, miałem
    ostatnio szkodę tzw. parkingową (komuś się wjechało w przód mojego
    samochodu na parkingi i dał dyla) i nawet nie zmienił mi się procent
    zniżki za bezwypadkowość. Owszem, kolejna szkoda będzie owocowa
    przejściem do grupy o niższej zniżce...