  • 1. Data: 2010-09-23 22:34:16
    Temat: W temacie Mszy za Zmarlych w Iwicznej - prosba od Mamy Dzika
    Od: Tomek Wozniakowski <z...@o...pl>

    Czesc,
    Msza juz za tydzien w sobote o 12.00, ale o tym juz bylo, natomiast Pani
    Siadaczka, znana tu pewnie bardziej jako Mama Dzika poprosila mnie o
    zapytanie, czy znalazlby sie na grupie ktos zyczliwy, kto moglby ja w
    tym dniu przywiezc do Iwicznej na Msze, a potem odwiezc do domu.
    Pani Siadaczka mieszka przy samym Rondzie Wiatraczna.

    Jesli jest ktos chetny, to prosze o kontakt na PW.

    --
    Pozdrawiam :)
    Tomek