  • 1. Data: 2010-09-22 10:18:04
    Temat: szukam kpl. przodu od jakiegos duzego enduraka
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    Jakis staroc z lat 80-90tych. Lagi, polki, kolo i zacisk. Stan obojetny,
    byleby proste. I najchetniej honda (XL, XR, Transalp, Afryka, NX itp.)
    Ale niekoniecznie honda.

    Wiem ze sporo tego na allegro, ale troche ceny mnie oslabiaja. A moze
    komus sie kurzy. A ja potrzebuje do kolejnego projektu, wiec zlitujcie
    sie. Odwdziecze sie jak bede juz slawny i bogaty.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead