-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed0
0.sul.t-online.de!t-online.de!border2.nntp.dca.giganews.com!nntp.giganews.com!n
x01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news
.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
From: Paweł <b...@m...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Warszawa - Predazzo (IT) jak dojechać?
Date: Wed, 24 Feb 2010 09:03:52 +0100
Organization: TP - http://www.tp.pl/
Lines: 14
Message-ID: <hm2n4r$cj4$1@nemesis.news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: fw2.autoguard.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: nemesis.news.neostrada.pl 1266999259 12900 193.27.82.97 (24 Feb 2010
08:14:19 GMT)
X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 24 Feb 2010 08:14:19 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5843
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2258329
[ ukryj nagłówki ]Czy ktoś ma jakieś praktyczne doświadczenia jaką wybrać trasę?
MS AutoRoute proponuje 3 warianty
1) Najdłuższy ale najszybszy A2 do Berlina i potem na Monachium
2) Najkrótszy ale najwolniejszy przez Czechy
3) Coś pośredniego przez Wrocław i Niemcy
Różnica w trasie najdłuższej i najkrótszej w granicach 100 - 150 km
Wszystkie trasy spotykają się w Austrii i dalej jedzie się przez Brenner
Wyjazd w niedzielę rano, założenie by dojechac za jednym zamachem bez
noclegów po drodze.
--
Paweł
Następne wpisy z tego wątku
- 24.02.10 10:12 Arek (G)
- 24.02.10 10:35 R.
- 24.02.10 14:51 Arek (G)
- 01.03.10 09:42 Kub@
- 01.03.10 10:24 LET ki
Najnowsze wątki z tej grupy
- #Motodziennik 352 - STRACH SIĘ BAĆ - Zombi VS radio AM, prawo do naprawy i niemiecki pomysł...
- Większy zasięg w elektrykach nikomu nie jest potrzebny
- Więcej miejsca na buspasach :-)
- kable zawieraja skrobie?
- Uszkodzenie na parkingu a odpowiedzialność sprawcy z OC
- OBD2 napięcie akumulatora
- Zasieg elektrykow
- Gwarancja na używane AUTO. Czy dziś WARTO?
- Komitet kolejkowy :-)
- #Motodziennik Używane - OGROMNE PRZEBIEGI - najlepsze silniki diesla i benzynowe ostatnio
- Dlaczego Heweliusz zatonął? Kulisy tragedii I Heweliusz. Prawdziwa historia #1
- Masz 20 sekund na poddanie się :)
- automat czy manual
- Co może być gorsze od pożaru elektryka?
- brylant
Najnowsze wątki
- 2025-11-13 SO postępowanie cywilne rejestrowe
- 2025-11-13 miesiąc z 5G i wifi calling
- 2025-11-13 Warszawa => APM/Observability Engineer (Presales Engineer) <=
- 2025-11-12 Strefa Schengen
- 2025-11-12 #Motodziennik 352 - STRACH SIĘ BAĆ - Zombi VS radio AM, prawo do naprawy i niemiecki pomysł...
- 2025-11-12 Aparatu szukam
- 2025-11-12 Azylant na Węgrzech donosi prokuraturze na ministra sprawiedliwości/prokuratora generalnego
- 2025-11-12 Wrocław => Specjalista ds. Marketingu Online (PPC) <=
- 2025-11-12 Gdańsk => Delphi Programmer <=
- 2025-11-12 Białystok => Generative AI Engineer <=
- 2025-11-12 Białystok => Gen AI Engineer <=
- 2025-11-12 Chrzanów => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie f
- 2025-11-12 Gdańsk => Programista Delphi <=
- 2025-11-12 => Senior Algorithm Developer (Java/Kotlin) <=
- 2025-11-12 Warszawa => Engineering Manager <=




Elektromobilność dojrzewa. Auta elektryczne kupujemy z rozsądku, nie dla idei