  • 1. Data: 2011-04-26 23:41:49
    Temat: Warzywa znowu są wszędzie
    Od: to <t...@a...xyz>

    Jadę sobie ok. 80 w kolumnie aut Puławską (wszystkie pasy zajęte) a koło
    mnie robi nagle "ziuuu" jakiś szaleniec slalomem na motorze. Ze 150 miał
    jak nic. Chyba trzeba nie mieć mózgu, żeby jechać w taki sposób. Margines
    bezpieczeństwa miał dokładnie zerowy. Ktoś go nie zauważy zmieniając pas
    i potem znowu będzie lament, że kierowca osobówki "wymusił". A zauważyć
    takiego idiotę bardzo trudno, bo jadąc slalomem po wyznaczonym przez
    siebie samego "pasie" chowa się co chwile za kolejne auta.

    A tak fajnie się jeździło zimą... brak motorów, brak rowerzystów
    (szczególnie bez świateł), brak idiotycznych skuterów...

  • 2. Data: 2011-04-27 00:27:05
    Temat: Re: Warzywa znowu są wszędzie
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia 26 Apr 2011 21:41:49 GMT, to napisał(a):

    > Jadę sobie ok. 80 w kolumnie aut Puławską (wszystkie pasy zajęte) a koło
    > mnie robi nagle "ziuuu" jakiś szaleniec slalomem na motorze. Ze 150 miał
    > jak nic.

    150? Czysta! Na gumie!

    > A tak fajnie się jeździło zimą... brak motorów, brak rowerzystów
    > (szczególnie bez świateł), brak idiotycznych skuterów...

    I tylko jeden dupek podpisujący się 'to' :D

    --
    ___________ (R)

  • 3. Data: 2011-04-27 00:38:58
    Od: Marek 'marcus075' Karweta <m...@g...com>

    to, 26 Apr 2011 21:41:49 GMT, pl.misc.samochody:

    > A tak fajnie się jeździło zimą... brak motorów, brak rowerzystów
    > (szczególnie bez świateł)

    Z tymi rowerzystami to nie przesadzaj. Jest ich mniej zimą, ale nie
    wymierają. Wiem co mówię.

    --
    Pozdrowienia,
    Marek 'marcus075' Karweta | Dwa kieliszki wystarczą.

  • 4. Data: 2011-04-27 01:01:17
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-04-26 23:41, to pisze:

    > A tak fajnie się jeździło zimą... brak motorów, brak rowerzystów
    > (szczególnie bez świateł), brak idiotycznych skuterów...

    Oj wnerwia stanie w korkach.

    A może brzuszek już za duży by się wysilić na wspięcie się na
    rower/skuter/motor ? :)

    RZÓK na miarę naszych możliwości: http://rzok.wroclaw.pl/
    Wspomóż RZÓKA ! Podaruj futerko, narożnik, wersalkę lub ...

  • 5. Data: 2011-04-27 08:16:40
    Od: komar <k...@1...cc>

    W dniu 2011-04-26 23:41, to pisze:
    > a koło
    > mnie robi nagle "ziuuu" jakiś szaleniec slalomem na motorze. Ze 150 miał
    > jak nic.

    paaaanie...! pińcet miał conajmniej!!!

  • 6. Data: 2011-04-27 08:16:48
    Od: Tomisk <t...@w...pl>

    W dniu 2011-04-26 23:41, to pisze:

    > A tak fajnie się jeździło zimą... brak motorów.

    To ja miałem podobnie w piątek Toruń Rubinkowo. Stoje sobie na światłach
    na środkowym pasie lewy i prawy też zajęty nagle słysze że dojeżdża
    jakaś ekipa na motorach było ich chyba z 7-8 i pchają się między
    samochodami. Pojawia się zielone światło wszyscy ruszają a warzrzywa
    pyda (kilku wyprzedziło mnie z prawej kilku z lewej strony). I tak jak
    kolega wyżej napisał ktoś kogoś nie zauważy i będzie płacz że osobówki
    nie zwracają uwagi na motocyklistów.

    Pozdrawiam Tomek

  • 7. Data: 2011-04-27 08:26:11
    Od: z <z...@g...pl>

    to pisze:

    > A tak fajnie się jeździło zimą... brak motorów, brak rowerzystów
    > (szczególnie bez świateł), brak idiotycznych skuterów...

    Z innej beczki :-)
    Rozumiem że skuterem, motocyklem można się trochę przeciskać bo w sumie
    za bardzo się nie przeszkadza a kierowcy nawet ułatwiają ale dzisiaj
    zabudowana kolubryna na dwóch kołach (1m szerokości) wcisnęła mi się
    przed maskę a kierownik był bardzo dumny i tylko podkręcił swoje piękne
    nagłośnienie. Zajmował tyle miejsca co mały miejski samochód.
    I jak na takiego nie bluzgać.

  • 8. Data: 2011-04-27 08:30:50
    Od: Robson <r...@...pl>

    > Rozumiem że skuterem, [...] można się trochę przeciskać bo w sumie

    Ja nie rozumiem i szczeniakow na pierdziawkach o mocy mniejszej niż moja
    kosiarka do trawy nie przepuszczam, bo jedzie potem taka ofiara
    nieznajaca przepisow lewym pasem 30km/h i ni przed nim ni za nim,
    wyprzedzic nie mozna, jechac sie nei da....

  • 9. Data: 2011-04-27 09:31:37
    Od: Heraklit <w...@p...onet.pl>

    Był sobie taki dzień: 26 kwiecień (wtorek), gdy o godzinie 23:41 *to*
    naskrobał(a):

> [...]
    > takiego idiotę bardzo trudno, bo jadąc slalomem po wyznaczonym przez
    > siebie samego "pasie" chowa się co chwile za kolejne auta.

    stosuje zasadę "Cavallino": sam decyduje o tym jaka jest dla niego
    bezpieczna prędkość i gdzie można wyprzedzać.

    --
    Pozdrawiam,

    Post stworzono 2011-04-27 09:29:21

  • 10. Data: 2011-04-27 10:01:43
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    > Oj wnerwia stanie w korkach.
    >
    > A może brzuszek już za duży by się wysilić na wspięcie się na
    > rower/skuter/motor ? :)

    Z tym brzuszkiem to nie przesadzaj, bo oidp to sam masz niemały. Choć
    śmieszny dość, zważywszy na resztę twojej konstrukcji. ;)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl