  • 11. Data: 2020-04-20 17:24:04
    Temat: Re: We can!
    Od: K <n...@e...com>

    On 20/04/2020 15:35, PiteR wrote:

    > Jest to ściśle i oczywista (ale trzeba mieć wyobraźnię) powiązane z
    > samochodami gdyż ponieważ zapewne nie jechał polem lasem tylko poboczem
    > autostrady i albo taki głupi albo taki odważny.
    >
    > Policja niemiecka powinna go spałować i zabrać rower :)

    No wlasnie moim zdaniem nie jechal autostrada tylko bocznymi drogami.
    Niemcy by go sciagneli bardzo szybko z autostrady. Szczegolnie duzo
    policji jezdzi blisko granicy z PL.

  • 12. Data: 2020-04-20 17:29:27
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na pl.misc.samochody K pisze tak:

    > No wlasnie moim zdaniem nie jechal autostrada tylko bocznymi drogami.

    twardy gość z kondychą

    --
    Piter

    Sweet little girl I prefer
    You behind the wheel
    Me the passenger

  • 13. Data: 2020-04-20 19:33:14
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    https://www.google.com/maps/@53.3404461,14.4468988,3
    a,25.4y,348.74h,87.35t/data=!3m6!1e1!3m4!1s38ZAAr0zj
    uORYPkdS53CBA!2e0!7i16384!8i8192

    tu go capneli, jest dojazd od strony Szczecina wiec mogl isc w zaparte ... ale albo
    konkretnie nadlozyl (ale po kiego wacka wracal rowerem na A6 ?) albo poszedl na
    bezczela i przemknal Dorfstrasse (kolo Polizei) i potem na druga strone ... tak czy
    inaczej sprawnosc zucha zaliczona :-)

  • 14. Data: 2020-04-20 21:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Akarm a...@w...pl ...

> [...]
    > Zresztą, podobnie jak w większości postów tutaj, wstawianych przez
    > ludzi o dość specyficznym intelekcie - o samochodach ani słowa. :D

    Ja moge pisać co chce bo mam kilka samochodów ;-DDD

    Ty ostatnio pisałes o twoim zdaniem złym uzyciu pewnego słowa... ;-P

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Szept pięknej kobiety słyszy się lepiej niż

  • 15. Data: 2020-04-21 14:49:22
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2020-04-20 o 10:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik K n...@e...com ...

    > z Tego co czytałem to sama granice przekroczył bokiem a potem wrocił na
    > autostrade.

    W takim razie sensacja mogłaby polegać na tym, że chciał jechać rowerem
    autostradą. Faktycznie, są lepsze drogi do jazdy rowerem niż autostrada.

  • 16. Data: 2020-04-25 14:26:02
    Od: N Tom <n...@i...dyndnxs.invalid>

    Budzik w
    :

    > Użytkownik Akarm a...@w...pl ...

    > Ty ostatnio pisałes o twoim zdaniem złym uzyciu pewnego słowa... ;-P

    Wychodzi na to, że ma demencję starczą, a dodatkowo jakiś nawiedzony jest i
    o _poświęconej_ grupie bredzi.

    --
    'Tom N'