  • 1. Data: 2010-10-31 08:55:40
    Temat: Webmail
    Od: bogdan2312 <b...@A...pl>

    Moze tutaj dostane podpowiedz. :)
    Od lat uzywam SquirrelMail wersja 1.4.9a
    Wypadalo by zainstalowac cos bardziej nowoczesnego i bardziej czytelnego.
    Przegladalem google ale trudno sie zdecydowac nie znajac niuansow programow.
    Moze wiec dostane podpowiedzi praktykow?
    Chodzi glownie o interface usera - bardziej nowoczesny ale niezbyt duzo
    wymagajacy od serwera. :)
    Mam rozdzielone serwery www i poczty.

  • 2. Data: 2010-10-31 13:22:50
    Temat: Re: Webmail
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma.wcale>

    W dniu 2010-10-31 09:55, bogdan2312 pisze:
> [...]
    > Moze wiec dostane podpowiedzi praktykow?
    > Chodzi glownie o interface usera - bardziej nowoczesny ale niezbyt duzo

    www.roundcube.net chyba

    Wojtek

    --
    ****** www.noclegiwswinoujsciu.pl ******
    noclegi w Świnoujściu, kwatery, pensjonaty, apartamenty, hotele

  • 3. Data: 2010-11-01 07:51:09
    Od: bogdan2312 <b...@A...pl>

    W dniu 2010-10-31 14:22, crazy bejbi pisze:
    > www.roundcube.net chyba
    Dziekuje.
    Ladne toto jest ale ma za duze wymagania co do PHP. :(

    Google podpowiadaja jedynie zabytki datowane na 2000 - 2006r.

  • 4. Data: 2010-11-01 09:43:53
    Od: Piotr Siudak <s...@x...pl>

    W dniu 01.11.2010 08:51, bogdan2312 pisze:

    > Ladne toto jest ale ma za duze wymagania co do PHP. :(
    >
    > Google podpowiadaja jedynie zabytki datowane na 2000 - 2006r.

    No ale może zdecyduj sie czy chcesz cos "bardziej nowoczesnego" czy
    jednak coś co nie będzie miało "duzych wymagań co do PHP".

    Aplikacji tego typu jest sporo, ale jak zakładasz że ma byc lekkie to
    nie widzę niczego co byłoby szybsze niż SquirrelMail

    --
    Piotr Siudak
    s...@x...pl

  • 5. Data: 2010-11-01 10:35:22
    Od: Peter May <p...@o...pl>

> [...]
    > Moze wiec dostane podpowiedzi praktykow?
    > Chodzi glownie o interface usera - bardziej nowoczesny ale niezbyt duzo

    A może spróbuj przekierowania rekordu MX na GMail? Wtedy będziesz mógł
    obsługiwać swoją pocztę przez GMail.

    http://www.google.com/support/a/bin/answer.py?hlrm=p
    l&answer=33352

    --
    Peter

  • 6. Data: 2010-11-02 09:24:56
    Od: "Cezar" <c...@B...pl>

    "bogdan2312" <b...@A...pl> wrote in message
> [...]
    > programow. Moze wiec dostane podpowiedzi praktykow?
    > Chodzi glownie o interface usera - bardziej nowoczesny ale niezbyt duzo

    horde + IMP

    c.

  • 7. Data: 2010-11-02 11:35:02
    Od: bogdan2312 <b...@A...pl>

    W dniu 2010-11-01 11:35, Peter May pisze:
    > A może spróbuj przekierowania rekordu MX na GMail? Wtedy będziesz mógł
    > obsługiwać swoją pocztę przez GMail.
    >
    > http://www.google.com/support/a/bin/answer.py?hlrm=p
    l&answer=33352

    Hehe - pomysl niezly ale byly by to moje ostatnie minuty w pracy... :)
    Tan na marginesie - nie wiedzialem o tym.

  • 8. Data: 2010-11-02 18:29:49
    Od: Peter May <p...@o...pl>

    W dniu 2010-11-02 12:35, bogdan2312 pisze:

    l&answer=33352

    > Hehe - pomysl niezly ale byly by to moje ostatnie minuty w pracy... :)

    Z ciekawości: dlaczego? Powód bezpieczeństwa?

    > Tan na marginesie - nie wiedzialem o tym.

    :-)

    --
    Peter

  • 9. Data: 2010-11-02 19:40:48
    Od: bogdan2312 <b...@A...pl>

    W dniu 2010-11-02 19:29, Peter May pisze:

    > Z ciekawości: dlaczego? Powód bezpieczeństwa?
    Hmmm - mysle, ze nie. Zapewne ambicje szefow.
    Jak wiekszosc wie, trudno jest przekonac szefa, ktory juz i tak wie
    najlepiej, a w moim wieku o prace nielatwo. :)

  • 10. Data: 2010-11-03 00:55:31
    Od: Peter May <p...@o...pl>

    W dniu 2010-11-02 20:40, bogdan2312 pisze:

    > Hmmm - mysle, ze nie. Zapewne ambicje szefow.
    > Jak wiekszosc wie, trudno jest przekonac szefa, ktory juz i tak wie
    > najlepiej, a w moim wieku o prace nielatwo. :)

    Zaproponuj mu to. A może się zdecyduje użyć Google-a :-)

    --
    Peter