  • 11. Data: 2010-11-03 11:37:21
    Temat: Re: Webmail
    Od: Paweł Piskorz <n...@p...nie?>

    On 2010-11-03 01:55, Peter May wrote:

    > Zaproponuj mu to. A może się zdecyduje użyć Google-a :-)

    I by właśnie wyleciał z roboty, Google coś spieprzyło i na niektórych
    kontach nie da się pisać maili.

    --
    message[autor="PablO"]::after {
    content:"Pozdrawiam";

  • 12. Data: 2010-11-03 11:41:50
    Od: Michał Gancarski <m...@g...com>

    On Wed, 03 Nov 2010 12:37:21 +0100, Paweł Piskorz wrote:

    > I by właśnie wyleciał z roboty, Google coś spieprzyło i na niektórych
    > kontach nie da się pisać maili.

    Ale to jest ryzyko z dowolną aplikacją, a przekierowanie można cofnąć.

    --
    Michał Gancarski

    Sieeeaaaaaaaaaaa!

  • 13. Data: 2010-11-03 13:51:17
    Od: Paweł Piskorz <n...@p...nie?>

    On 2010-11-03 12:41, Michał Gancarski wrote:

    > Ale to jest ryzyko z dowolną aplikacją, a przekierowanie można cofnąć.

    Własnoręcznie zainstalowana aplikacja się sama z siebie nie zepsuje, a
    ewentualne problemy możesz spróbować sam rozwiązać zmieniając
    konfigurację czy nawet przez downgrade do poprzedniej wersji.
    GMail Ci się sp*li znienacka i możesz się tylko modlić żeby w Google
    ktoś łaskawie ruszył dupsko i coś z tym zrobił. Nic za to nie płacisz
    więc nie licz na błyskawiczne wsparcie.

    --
    message[autor="PablO"]::after {
    content:"Pozdrawiam";

  • 14. Data: 2010-11-03 14:21:39
    Od: Krzysztof Magosa <k...@m...pl>

    W dniu 03.11.2010 12:41, Michał Gancarski pisze:

    > Ale to jest ryzyko z dowolną aplikacją, a przekierowanie można cofnąć.

    Nie wzięliście pod uwagę jednego.
    Jeżeli będąc adminem w jakiejś firmie wyniesiecie usługi na zewnątrz, to
    automatycznie możecie stać się zbędni, a stąd już krótka droga do
    zwolnienia...

  • 15. Data: 2010-11-03 14:24:18
    Od: Michał Gancarski <m...@g...com>

    On Wed, 03 Nov 2010 15:21:39 +0100, Krzysztof Magosa wrote:

    > Nie wzięliście pod uwagę jednego.
    > Jeżeli będąc adminem w jakiejś firmie wyniesiecie usługi na zewnątrz, to
    > automatycznie możecie stać się zbędni, a stąd już krótka droga do
    > zwolnienia...

    To nie jest żadne "wyniesienie usługi na zewnątrz" tylko skorzystanie z
    zewnętrznego interfejsu do skrzynek mailowych.

    --
    Michał Gancarski

    Sieeeaaaaaaaaaaa!

  • 16. Data: 2010-11-03 15:17:49
    Od: Paweł Piskorz <n...@p...nie?>

    On 2010-11-03 15:21, Krzysztof Magosa wrote:
    > Nie wzięliście pod uwagę jednego.
    > Jeżeli będąc adminem w jakiejś firmie wyniesiecie usługi na zewnątrz, to
    > automatycznie możecie stać się zbędni, a stąd już krótka droga do
    > zwolnienia...

    Jak jest tylko do maili potrzebny admin, to faktycznie może stać się
    zbędny. Ale jak wyniesie do Googla, to szybko do niego zadzwonią bo na
    bank coś się sp*li ;]

    --
    message[autor="PablO"]::after {
    content:"Pozdrawiam";

  • 17. Data: 2010-11-03 15:52:13
    Od: Mateusz Papiernik <m...@m...net>

    W dniu 2010-11-03 16:17, Paweł Piskorz pisze:
    > Jak jest tylko do maili potrzebny admin, to faktycznie może stać się
    > zbędny. Ale jak wyniesie do Googla, to szybko do niego zadzwonią bo na
    > bank coś się sp*li ;]

    Chyba, ze wyniesie do Google Apps Premier Edition z SLA ;-)

    --
    Mateusz Papiernik
    m...@m...net, http://www.maticomp.net

  • 18. Data: 2010-11-03 17:42:08
    Od: Krzysztof Magosa <k...@m...pl>

    W dniu 03.11.2010 15:24, Michał Gancarski pisze:
    > To nie jest żadne "wyniesienie usługi na zewnątrz" tylko skorzystanie z
    > zewnętrznego interfejsu do skrzynek mailowych.

    SMTP/POP3/IMAP będą w googlu, w firmie praktycznie nic nie zostanie,
    prócz domeny ;)

  • 19. Data: 2010-11-03 18:25:38
    Od: Michał Gancarski <m...@g...com>

    On Wed, 03 Nov 2010 18:42:08 +0100, Krzysztof Magosa wrote:

    > SMTP/POP3/IMAP będą w googlu, w firmie praktycznie nic nie zostanie,
    > prócz domeny ;)

    A kto tym będzie zarządzał?

    --
    Michał Gancarski

    Sieeeaaaaaaaaaaa!

  • 20. Data: 2010-11-04 11:32:43
    Od: gregor <c...@g...pl>

    W dniu 2010-11-02 10:24, Cezar pisze:

    > horde + IMP

    potwierdzam uzywam tego od 5 lat i jest super, ladny czytelny i nie
    szpetny jak ryzy

    gregor