  • 1. Data: 2009-05-20 20:19:32
    Temat: Regulator hydrauliczny Bosch PQI - jak dokładnie działa
    Od: "ciupa" <d...@w...pl>

    Witam,
    Czy ktoś mógłby mi wytłumaczyć jak zachowuje się i jaki jest stan wyjścia
    regulatora hydraulicznego opisanego na str. 124 (wg pdf str. 13/48) dokumentu
    zawartego pod poniższym linkiem
    http://www.boschrexroth.com/country_units/america/un
    ited_states/sub_websites/brus_brh_i/en/products_ss/1
    3_bosch_branded_products/03_electronics/a_downloads/
    AKY013_4_05.pdf
    w przypadku gdy:
    - wartość zadana przepływu wynosi 0, a ciśnienia > 0
    - wartość zadana przepływu > 0; ciśnienie = 0
    - wartość zadana przepływu > 0; regulator PID wyłączony (sygnał "Regler off" =1)

    Czy dioda sygnalizacyjna "ON" świeci się, gdy napięcie wyjściowe jest różne od
    zera? Jeżeli nie to kiedy?

    Z góry dziękuję.

    Darek

  • 2. Data: 2009-05-22 16:21:27
    Od: sulek <s...@w...pl>

    ciupa pisze:
> [...]
    > off" =1)
    >
    > Czy dioda sygnalizacyjna "ON" świeci się, gdy napięcie wyjściowe jest

    czytaj pdfa dokładniej, ten sterownik pracuje w w trybie sterowania
    ciśnienia LUB przepływu. Resztę rozkumaj sam. :)
    \

  • 3. Data: 2009-05-23 20:13:39
    Od: "ciupa" <d...@w...pl>

    czytaj pdfa dokładniej, ten sterownik pracuje w w trybie sterowania
    ciśnienia LUB przepływu. Resztę rozkumaj sam. :)

    Czytałem. Jakbym skumał to bym nie pytał... Jeżeli wg ciebie jest to prosto i
    jednoznacznie wyjaśnione to się podziel wiedzą....

    Darek