  • 1. Data: 2009-12-06 12:55:18
    Temat: Wkrętarka Kinzo & nowy akumulator
    Od: Gupik <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl>

    mam wkrętarkę Kinzo 44P1000 , właśnie padł akumulator, gdzie mogę kupić
    taki lub zamiennik ??

  • 2. Data: 2009-12-08 16:25:25
    Temat: Re: Wkrętarka Kinzo & nowy akumulator
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Gupik" <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl> wrote in message
    > mam wkrętarkę Kinzo 44P1000 , właśnie padł akumulator,
    > gdzie mogę kupić taki lub zamiennik ??

    Allegro, eBay...

    Ale nie wiem czy warto. Lepiej jest rozebrać ten akumulator
    delikatnie i sprawdzić jakie ogniwa są w środku - wtedy możesz
    poszukać takich samych ogniw (dużo łatwiej znaleźć) i sobie
    zlutować z nich pakiet - potem włożyć do starej obudowy
    i będzie działać jak nowy... Jak tak zrobiłem ze swoim SKILL.

  • 3. Data: 2009-12-08 20:15:08
    Od: "Ciemny" <m...@a...na.stronie.www.lhs.pl>

    Użytkownik "Gupik" <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl> napisał w wiadomości
    > mam wkrętarkę Kinzo 44P1000 , właśnie padł akumulator, gdzie mogę kupić
    > taki lub zamiennik ??

    Obawiam się że jest to nieopłacalne.
    Kiedyś używałem Bosha PSR cośtam i oba aku
    w pewnym momencie już nie dawały rady.
    Cena nowego akumulatora była 100 niższa
    od ceny walizki z nową wkrętarką+aku.
    Zrobiłem tak jak Pszemol radzi - rozebrałem
    ogniwa, stare wyrzuciłem (na szczęście aku
    nie posiadał żadnych chipów do kontroli ładowania)
    i dałem tam kilka 18650.
    Aku lżejszy ze dwa razy, do tej pory od wymiany
    (czerwiec) jeszcze nie ładowałem go ponownie
    (fakt, używam sporadycznie). Koszt wymiany
    śmieszny w porównaniu z ceną nowego aku.

    Pozdr. TC

  • 4. Data: 2009-12-09 15:42:14
    Od: EM <e...@p...onet.pl>

> [...]
    > (czerwiec) jeszcze nie ładowałem go ponownie
    > (fakt, używam sporadycznie). Koszt wymiany
    > śmieszny w porównaniu z ceną nowego aku.

    Jeśli Li-ion i bez protekcji to nie jest dobry pomysł.
    W kazdym razie cały pakiet powinien mieć elektronikę.
    Oczywiście Ni-Cd to nie dotyczy.
    --
    Pozdr
    EM

  • 5. Data: 2009-12-10 17:53:17
    Od: "Ciemny" <m...@a...na.stronie.www.lhs.pl>

    Użytkownik "EM" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Jeśli Li-ion i bez protekcji to nie jest dobry pomysł.
    > W kazdym razie cały pakiet powinien mieć elektronikę.
    > Oczywiście Ni-Cd to nie dotyczy.

    Zgadza się.

    Pozdr. TC

  • 6. Data: 2009-12-13 20:45:24