  • 1. Data: 2013-05-20 15:53:00
    Temat: Wojsko poprawi bezpieczeństwo ruchu drogowego
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl>

    Wojsko poprawi bezpieczeństwo ruchu drogowego

    Czyli wozy opancerzone na drogi, za przekroczenie pow 20 km/h
    obowiazujacego ograniczenia strzal z duzego kalibru i likwidacja pojazdu
    wraz z pasazerami i kierowcą ;)

    Motocyklistami dawcami nerek zajmą się uzbrojone w rakiety smiglowce ;)

    Snajperzy beda likwidowac kierowcow rozmawiajacych przez komorki w
    trakcie jazdy.

    Czolgi rozprawia sie z plaga zle zaparkowanych aut.

    Ech, marzenia...

    http://tech.wp.pl/kat,130034,title,Wojsko-poprawi-be
    zpieczenstwo-ruchu-drogowego,wid,15662363,wiadomosc.
    html

    zen.aspx

  • 2. Data: 2013-05-20 16:47:33
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "hiki o!" <h...@a...pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > jazdy.
    >
    > Czolgi rozprawia sie z plaga zle zaparkowanych aut.

    Chyba kogoś chorego na umyśle...

  • 3. Data: 2013-05-21 10:08:02
    Od: Pawel O'Pajak <o...@i...pl>

    Powitanko,

    > http://tech.wp.pl/kat,130034,title,Wojsko-poprawi-be
    zpieczenstwo-ruchu-drogowego,wid,15662363,wiadomosc.
    html

    ". "Osoba chora na cukrzycę mogłaby być wyposażona w urządzenie
    opracowane w Przemysłowym Instytucie Telekomunikacji odczytujące poziom
    cukru w krwi. W chwili, gdy ten poziom spada, co może grozić
    zasłabnięciem, kierowca otrzymywałby informacje, że powinien się
    zatrzymać i wziąć odpowiednią dawkę insuliny " - podkreślił Wilk.
    Ekspert dodał,(...)"

    Jesli gosc chce na spadek poziomu cukru reagowac podaniem insuliny, to
    moze niech ten ekspert nie zajmuje sie medycyna, drogami, mam
    watpliwosci, czy nadawalby sie do zamiatania drog.
    Jak tak czytam o roznych ekspertach, to kolejny raz dochodze do wniosku,
    ze jak sie ktos kompletnie na niczym nie zna i do tego jest zlosliwie
    glupi, to znajduje zatrudnienie w drogownictwie lub zostaje dziennikarzem.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 4. Data: 2013-05-21 13:30:21
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com>

    Pawel O'Pajak wydumał(a) w news:knfa13$emr$1@usenet.news.interia.pl :
> [...]
    > ze jak sie ktos kompletnie na niczym nie zna i do tego jest zlosliwie
    > glupi, to znajduje zatrudnienie w drogownictwie lub zostaje dziennikarzem.

    Powini mu wepchnąć iPhona w dupsko i ugryzione jabłko od razu poprawiłoby mu
    poziom cukru :]

    --
    Michael________(TM)
    ______/) /\ | /\

  • 5. Data: 2013-05-21 21:41:26
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 20 May 2013, hiki o! wrote:

    > Wojsko poprawi bezpieczeństwo ruchu drogowego
    >
    > Czyli wozy opancerzone na drogi, za przekroczenie pow 20 km/h obowiazujacego
    > ograniczenia strzal z duzego kalibru i likwidacja pojazdu wraz z pasazerami

    Bez przesady.
    Jak ktoś ma pod ręką link do sławnego zdjęcia ze zderzenia w którym
    panienka z okienka wymusiła pierwszeństwo na transporterze opancerzonym
    to poproszę.
    Starczy ;)

    > Motocyklistami dawcami nerek zajmą się uzbrojone w rakiety smiglowce ;)

    Wyżej wymienionemu też nic nie zrobi.
    Ale awantura o "walcie w osobówki" i tak będzie :>

    > Snajperzy beda likwidowac kierowcow rozmawiajacych przez komorki
    > w trakcie jazdy.

    IMO nieszczęściem bardzo wielu przepisów jest ich "bezwzględność"
    w ocenie: gość jadący pustą drogą z widocznością po 100m w boki
    łapie się na ten sam mandat (lub odstrzelenie), co wjeżdżający
    na skrzyżowanie ze sztucznie wywołanym skrętem karku.

    > Czolgi rozprawia sie z plaga zle zaparkowanych aut.

    Ten?
    http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpa
    ge&v=V-fWN0FmcIU#t=54s

    :>

    > Ech, marzenia...
    >
    > http://tech.wp.pl/kat,130034,title,Wojsko-poprawi-be
    zpieczenstwo-ruchu-drogowego,wid,15662363,wiadomosc.
    html

    Odnoszę wrażenie, że na przedniej szybie powinien być widok
    tego co przed pojazdem :]
    Piję oczywiście primo do aktualnego wątku na .samochody
    (Rosja, kierowca rozjechał pieszego który wszedł skosem
    na pasy "bo nie widział przed maską") a secundo do zwyczaju
    pokonywania zielonej strzałki w prawo patrząc w lewo.

    pzdr, Gotfryd

  • 6. Data: 2013-05-22 11:06:50
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    hiki o! wrote:
> [...]
    >
    > Ech, marzenia...
    >
    > http://tech.wp.pl/kat,130034,title,Wojsko-poprawi-be
    zpieczenstwo-ruchu-drogowego,wid,15662363,wiadomosc.

    a formoza załatwi troli internetowych.