  • 1. Data: 2009-02-13 16:48:14
    Temat: Re: World Press Knotto
    Od: "Zennon" <z...@n...pl>

    Użytkownik "f1969" <"[odspamiacz]fotograf1969"@gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:gn4atr$scu$1@inews.gazeta.pl...
    > tyle w temacie

    Bulka z szyneczka apetyczna ;)

    Zennon

  • 2. Data: 2009-02-13 18:38:24
    Temat: World Press Knotto
    Od: f1969 <"[odspamiacz]fotograf1969"@gazeta.pl>

    tyle w temacie

    --
    f1969

  • 3. Data: 2009-02-13 19:56:19
    Od: p...@p...onet.pl

    > tyle w temacie
    >
    > --
    > f1969

    Jest zauwazalnie gorzej niz w ciagu ostatnich 3lat gdy WPP podnosilo forme po
    dluuugim okresie beznadzieji. Ale nie mozna mowic ze nie brak kilkunastu dobrych
    materialow :)
    Zaskoczony jestem mala iloscia nagrodzonych prac o obecnym kryzysie. Mimo
    wszystko nie spodziewalem sie tez az tylu Gruzji (w tym 2 polskie)
    Pozdrawiam
    Piotr

  • 4. Data: 2009-02-13 20:19:15
    Od: Aa <A...@a...pl>

    f1969 pisze:
    > tyle w temacie

    Chociaż linka podaj do tego co komentujesz ;-)

    pzdr,
    Aa

  • 5. Data: 2009-02-13 22:22:40
    Od: "Zennon" <z...@n...pl>

    Użytkownik "Aa" <A...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Chociaż linka podaj do tego co komentujesz ;-)

    Nie ma za bardzo po co ;)

    Zennon

  • 6. Data: 2009-02-13 22:31:26
    Od: "Zennon" <z...@n...pl>

> [...]
    > Zaskoczony jestem mala iloscia nagrodzonych prac o obecnym kryzysie. Mimo
    > wszystko nie spodziewalem sie tez az tylu Gruzji (w tym 2 polskie)

    Przerazajaca ilosc HDRow i Raw-ow wyciaganych tak, ze az oczy bola.
    Notoryczne winietowanie az do czerni, falszywe swiatla i falszywe cienie.
    Glebia ostrosci robiona blurem. Dwie serie zupelnie bez ludzi (figurki
    zolnierzy i telewizory na olimpiadzie). Z gruzji powtarzaja sie ujecie
    jednego zbombardowanego bloku i tych samych dwu ofiar. Baaardzo kiepsko w
    tym roku.

    Zennon

  • 7. Data: 2009-02-13 23:44:53
    Od: _rK_ <podazaj_za_adresem_w_@_stopce.pl>

    > Baaardzo kiepsko w tym roku.

    Jak co roku. Powoli WPP zaczyna byc konkursem zawartosci Caption i
    poprawnosci politycznej - ja to zwal.
    Jedyne, ktore cos do mnie mowi:
    http://www.worldpressphoto.org/index.php?option=com_
    photogallery&
    task=view&id=1449&Itemid=223&bandwidth=high

    --
    [rK] http://robertkresa.com

  • 8. Data: 2009-02-14 09:31:45
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    _rK_ napisal:
> [...]
    > http://www.worldpressphoto.org/index.php?option=com_
    photogallery&
    > task=view&id=1449&Itemid=223&bandwidth=high

    Eee, to nie Nowy Jork, to podroba w studio :)

    Przeciez ten policjant powinien od razu biznesmana skasowac
    za palenie w miejscu publicznym :D
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 9. Data: 2009-02-14 10:43:20
    Od: "Rakan" <n...@p...fm>

    > tyle w temacie
    dokladnie
    rak

  • 10. Data: 2009-02-14 11:29:24
    Od: Tom01 <b...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    Zennon pisze:
    > Nie ma za bardzo po co ;)

    Nie, no. Wiekopomne dzieło w postaci bułeczki z szynką, wypadałoby
    pokazać szerokiej publiczności :)

    --
    Tomasz Jurgielewicz
    Masz problem z kolorem? Wal śmiało!