  • 1. Data: 2009-02-13 15:32:55
    Temat: [foto] panoramki
    Od: _rK_ <podazaj_za_adresem_w_@_stopce.pl>

    Wiem, ze to zly czas, ze wszyscy przezywaja World Press Photo i pana z
    kubkiem i kanapka. Jednak nie moglem sie oprzec i nie pochwalic kilkoma
    panoramkami. Jesli wiec ktos ma ochote to zapraszam do klikniecia w
    adres w stopce - i pomiedzy burzliwa dyskusja na temat pana z kubkiem i
    kanapka - do podzielenia sie ewentualnymi uwagami.

    Zdrowka.
    --
    [rK] http://robertkresa.com

  • 2. Data: 2009-02-13 15:40:50
    Temat: Re: [foto] panoramki
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "_rK_" napisał
> [...]
    > adres w stopce - i pomiedzy burzliwa dyskusja na temat pana z kubkiem i
    > kanapka - do podzielenia sie ewentualnymi uwagami.

    http://robertkresa.com/00PAN21.html - to jest świetne.
    Ale wiele z tych panoram nie przekonuje tą formą, choć te:
    http://robertkresa.com/00PAN19.html
    http://robertkresa.com/00PAN23.html - są niezłe.

    adam

  • 3. Data: 2009-02-13 18:17:54
    Temat: Re: panoramki
    Od: j...@a...at

    On 13 Feb., 16:32, _rK_ <podazaj_za_adresem_w_@_stopce.pl> wrote:
> [...]
    > adres w stopce - i pomiedzy burzliwa dyskusja na temat pana z kubkiem i
    > kanapka - do podzielenia sie ewentualnymi uwagami.

    moim zdaniem to obramowanie niczemu nie sluzy - robi wrazenie b .
    pretensjonalnego.
    w latach 70 - tych bylo chetnie stosowane jako przejaw awangardy i
    wogole bycia in . . ale wowczas nie bylo to takie proste technicznie
    jak dzisiaj zrobic takie obramowki . one przeszkadzaja , stanowia za
    duza powierzchnie w stosunku do powierzchni zdjecia. sadze , ze ze
    zwykla czarna nie za szeroka ramka byloby tym zdjecia bardziej do
    twarzy.

    XXX

  • 4. Data: 2009-02-17 17:58:35
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <9...@m...go
    oglegroups.com>,
    j...@a...at nabazgrał:
> [...]
    > duza powierzchnie w stosunku do powierzchni zdjecia. sadze , ze ze
    > zwykla czarna nie za szeroka ramka byloby tym zdjecia bardziej do

    Co ciężkiego było wtedy w wykonaniu odbitki paska filmu od krawędzi
    do krawędzi?

    --
    2 * linux/kernel/panic.c
    144 for ( ; ; )