  • 1. Data: 2009-02-12 19:05:18
    Temat: Piosenka o przejściówce z soczewką
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    http://www.youtube.com/watch?v=f8B4IOeYMbs

    "W kolejnej odsłonie
    skurwiłem się znojnie lecz
    dzieki tobie nie wszystko skończone ja
    widzę ostrość na nieskończoności to
    nieskończoność nabiera ostrości"

  • 2. Data: 2009-02-13 10:57:14
    Temat: Re: Piosenka o przejściówce z soczewką
    Od: syriusz <r...@s...pl>

    Mateusz Ludwin wrote:
    > http://www.youtube.com/watch?v=f8B4IOeYMbs
    >
    > "W kolejnej odsłonie
    > skurwiłem się znojnie lecz
    > dzieki tobie nie wszystko skończone ja
    > widzę ostrość na nieskończoności to
    > nieskończoność nabiera ostrości"

    Cholera... a ja jakieś wyrzuty miałem, że spamuję ogłoszeniem o
    sprzedaży światłomierza... :)
    Niepotrzebnie jak widać, skoro takie bzdety na tej grupie lecą na co
    dzień... ;-P

    Pozdrawiam,
    syriusz

  • 3. Data: 2009-02-13 11:51:34
    Od: "Kokos" <k...@k...pl>

    > Cholera... a ja jakieś wyrzuty miałem, że spamuję ogłoszeniem o sprzedaży
    > światłomierza... :)
    > Niepotrzebnie jak widać, skoro takie bzdety na tej grupie lecą na co
    > dzień... ;-P

    to jst ciekawsze niz twój nedzny światłmierz

  • 4. Data: 2009-02-13 12:06:30
    Od: syriusz <r...@s...pl>

    Kokos wrote:

    > to jst ciekawsze niz twój nedzny światłmierz

    No nie chcę, żeby przeze mnie kolejny flejm powstał...
    ale odpowiedzieć muszę, bo Kolega zaczepił... ;)

    "Ciekawsze"? Być może... zależy dla kogo... na pewno nie związane z
    tematem grupy.
    Ot taki wątek zaśmiecający grupę.
    A potem ktoś będzie krzyczał "nie pytaj, tylko w archiwum poszukaj! 100
    razy było!"
    Tylko jak tu wartościową treść znaleźć, skoro taki Kolega Mateusz Ludwin
    z Kolegą Kokosem do spółki skutecznie śmieci rozsyłają...? :-P

    "Nędzny światłomierz" powiadasz...
    A wiesz czym charakteryzuje się dobry światłomierz punktowy? :)
    Może poczytaj najpierw, a potem się wypowiedz... ;)

    Albo może inaczej powinienem zapytać: wiesz co to jest i do czego służy
    światłomierz punktowy? :-P

    Pozdrawiam,
    syriusz

  • 5. Data: 2009-02-13 14:11:56
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Fri, 13 Feb 2009 12:51:34 +0100, Kokos wrote:
    > to jst ciekawsze niz twój nedzny światłmierz

    Odkrycie kawalka Comy z 2006r i na podstawie 2 wersow tekstu zrozumienie
    go jako ,,o foto'' jest ciekawe?

    Pass.
    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 6. Data: 2009-02-13 15:00:51
    Od: "Kokos" <k...@k...pl>

> [...]
    > Może poczytaj najpierw, a potem się wypowiedz... ;)
    >
    > Albo może inaczej powinienem zapytać: wiesz co to jest i do czego służy

    Dobre zdjecie to pomysł a nie swiatłomierz, aparat i obiektyw. Wiec gadanie
    o sprzecie ma sie do dobrej fotografii tak samo nijak, jak gadanie o
    dziwnych i śmiesznych pseudofilozoficznych tekstach jakiegoś zespołu
    muzycznego.

  • 7. Data: 2009-02-13 15:22:39
    Od: syriusz <r...@s...pl>

    Kokos wrote:
    > Dobre zdjecie to pomysł a nie swiatłomierz, aparat i obiektyw.

    Pomysł, to można mieć na dobrą FOTOGRAFIĘ jakiegoś obiektu.
    A dobre ZDJĘCIE ze sprzętem ma już bardzo dużo wspólnego.
    Bo będąc świadomym ograniczeń sprzętu, który się posiada, niektórych
    zdjęć się po prostu nie zrobi.
    I choć idea i pomysł był świetny - zdjęcia takiego nie uznamy za dobre.

    To rozróżnienie między "robieniem zdjęć" a "fotografowaniem" wziąłem z
    książki A. Mroczka - bardzo mi się spodobało... ;-)

    Oczywiście czepiam się słówek, bo wiem co raczej miałeś na myśli ;)
    I w ogólności się zgadzam...
    Jednak nożem i widelcem dobrego zdjęcia nie zrobisz... ;-)

    > Wiec gadanie
    > o sprzecie ma sie do dobrej fotografii tak samo nijak

    Fakt. Pewnie 90% wątków na grupie p.r.f.c jest o sprzęcie.
    To jednak nie zmienia faktu, że to ciągle sprzęt foto - a więc temat
    "foto" :)

    >, jak gadanie o
    > dziwnych i śmiesznych pseudofilozoficznych tekstach jakiegoś zespołu
    > muzycznego.

    Wiesz... ja nie wyrzucam papierków od cukierków na ulicę, tylko dlatego,
    że inni tak robią.
    Śmieci wrzuca się do kosza - tak mnie rodzice nauczyli.
    Tak samo tłumaczenie śmiecenia grupy (takimi bzdetami jakie Mateusz
    wysyła) tym, że dlaczego nie, skoro dużo tu śmieci na grupie - jest
    według mnie głupie... :P

    Pozdrawiam,
    syriusz

  • 8. Data: 2009-02-13 15:24:29
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Kokos wrote:

    > Dobre zdjecie to pomysł a nie swiatłomierz, aparat i obiektyw.

    Bardzo mało wiesz...

  • 9. Data: 2009-02-13 18:25:34
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 13 Feb 2009, Kokos wrote:

    > Dobre zdjecie to

    ...temat na .foto.art a być może .foto (jako takie)

    > a nie swiatłomierz, aparat i obiektyw

    ...kiedy te ostatnie, o ile któryś z elementów *nie* nadaje się do .foto
    właśnie są tematem niniejszej grupy.
    Naprawdę (sprawdź może w opisie?)
    Ta grupa powstała, aby odciążyć .foto i .foto.art od dyskusji *stricte*
    "cyfrowych", czyli NIE związanych z "fotografią jako taką".
    To właśnie dyskusje o galeriach (o ile nie dotyczą techniki cyfrowej)
    są NTG.
    I przez to pogłębia się (IMO zupełnie bezsensownie) rozziew między
    ilością postów na .cyfrowa i pozostałych.

    > Wiec gadanie
    > o sprzecie ma sie do dobrej fotografii

    Słusznie, słusznie.
    Abstrahując od "niesłuszności" spamowania (również na tej grupie,
    bo to że się nie awanturuję o byle "sprzedam XXX" to jedno, a to że
    IMO wg opisu to NIE jest grupa "reklamowa" to drugie) owa dobra
    fotografia ma miejsce na innych grupach (i szkoda że tak się nie
    dzieje, IMVHO).

    pzdr, Gotfryd