  • 11. Data: 2003-10-29 19:17:49
    Temat: Re: Wrobelki cwierkaja...
    Od: Marek Kuchciak <m...@w...home.pl>

    Przemysław 'Repcio' Gubernat (28-10-2003 11:00):

    > Jeżeli wspólnowa mieszkaniowa posiada osobowość prawną (nie wiem tego,
    > nie bawię się w te klocki) i będzie posiadała telefon będzie mogła
    > zapewnie kupić taką usługę, zgodnie z tym paragrafem będzie to chyba
    > nawet legalne.

    Wspólnota mieszkaniowa posiada tzw. ułomną osobowość prawną: "może nabywać
    prawa i zaciągać zobowiązania, pozywać i być pozwana" - art. 6 Ustawy o
    własności lokali. Formalnie niby nie ma przeciwskazań, aby została
    abonentem, ale chodzi o to, czy operator nie będzie robił sztucznych
    problemów...

    > PS.
    > Tak tak.. wiem o czym myślisz.. o Ciepłej :>

    Jako backup - czemu nie? A i linia telefoniczna się przyda ;-)

    MWK
    --
    Marek Kuchciak, Wrocław m...@w...home.pl

  • 12. Data: 2003-10-29 22:20:23
    Od: "Jacek Orlowski" <J...@O...Com.SpamRemove>

    "Przemysław 'Repcio' Gubernat" <P...@G...Gubernat.NET>
    wrote in message news:slrn.pl.bpknr0.se9.Przemyslaw@Gambit.Gubernat.N
    ET...

    > Na pl.regionalne.wroclaw ćwierkają o 1Mbit/256Kbit za 149 i 2Mbit/512Kbit
    > za 249 zł. Z tego co ćwierkają z zakazem rodzielania (ale sensowniej
    > sformuowanym niż w Neo)

    i podobno ma być stały IP

    --> alt.pl.telefonia.dialog - temat tam wałkowany co chwilę

    news:bne0dg$kv$1@absinth.dialog.net.pl - reklama zewnętrzna w ZG
    news:3f9aec14@news.home.net.pl - treść zapisu o niedzieleniu

    > Znając życie ceny netto.

    jasne - kto poda teraz brutto jak nie wiadomo bedzie z VAT-em :)

    --
    Pozdr!
    jO.