  • 91. Data: 2019-03-09 14:33:25
    Temat: Re: Wtargnięcie. Nie wystarczy zwolnić.
    Od: <7...@9...143325.invalid> (Tom N)

    LordBluzg(R) w
    <news:5c8166c6$0$493$65785112@news.neostrada.pl>:

    > http://pokazywarka.pl/klamiesz/ tam są 3 długości samochodu :]

    Samochodu o średniej 4,2m, czy limuzyny?

    Wiesz w jakim celu te słupki postawiono? Policz ile ich jest na zdjeciu,
    które pokazujesz, sprawdź jakie są przepisy o zatrzymaniu (odległość od
    przejścia).

    "Oznacza to, że przy prędkości 30 km/h, droga zatrzymania wyniesie ok. 17 m"
    -- żródło sobie znajdziesz ;P

    Patrz, zatrzymał się na ok 14 metrach...

    --
    'Tom N'

  • 92. Data: 2019-03-09 17:49:22
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-03-09 o 14:33, (Tom N) pisze:
    > LordBluzg(R) w

    > Samochodu o średniej 4,2m, czy limuzyny?

    Tego samochodu :>

> [...]
    > -- żródło sobie znajdziesz ;P
    >
    > Patrz, zatrzymał się na ok 14 metrach...

    Zdjęcie nie pokazuje gdzie zaczął hamować... Zdjęcie pokazuje że nie
    było to wtargnięcie.
    Hamować zaczął znacznie później.

    W ogóle obserwuję sobie w tym wątku taki fajny trend.
    Ustawodawca, który zdefiniował sobie, że pieszy na przejściu ma
    pierwszeństwo doprowadził trochę do kuriozalnej sytuacji, gdzie wielu
    kierowców nie przyjęło tego do wiadomości i kombinują jak koń pod górkę,
    żeby zwalić winę na pieszego któremu dano nagle pierwszeństwo oraz
    wymyślić stado bzdur, które będą na ich "korzyść". Kompletnie zlewają że
    mają do czynienia z bezbronnym, powolnym pieszym, który ma pierwszeństwo
    i myślą że mogą zapierdalać a ocenę prędkości pozostawiają pieszemu i
    niech kombinuje, kiedy będzie wtargnięcie a kiedy go przejadą jednak ze
    swojej winy. Szkoda że pieszy nie jest wielkości krowy lub większy, bo
    może by przeżył takie spotkanie a auto do blacharza :)

    Obecna sytuacja jednak posiada analogię...do drogi ze znakiem A-7 gdzie
    (co ciekawe) zwalniają a nie jadą na pełnej kurwie przez skrzyżowanie.
    Nie ma tam znaku STOP, zwyczajne ustąp. Jeśli ktoś z pierwszeństwem
    przejazdu, wyskoczy jak mysz z pizdy to nikt nie kombinuje, że
    bezczelnie WTARGNĄŁ na skrzyżowanie. Zwyczajnie, ten co miał zwolnić,
    nie zwolnił i nie ustąpił pierwszeństwa. Proponuję zatem niedojebom z
    tego wątku...też nie zwalniać przed A-7, analogicznie do D-6 i
    zobaczymy czym się to skończy i kogo będzie wina:)

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy>>>

  • 93. Data: 2019-03-09 20:01:09
    Temat: Re: Wtargnięcie. Bóg rodzi się w głowie.
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-03-09 o 00:13, Olfi pisze:

    > Bóg rodzi się w głowie niektórych na pewnym etapie życia.
    > Czasami bóg wlezie w człowieka wcześniej i napier.ala.

    Trudno go jednak wypędzić. Nie można wypędzić czegoś czego nie ma :(

  • 94. Data: 2019-03-09 20:05:44
    Temat: Re: Wtargnięcie na jezdnię
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 8 Mar 2019 19:10:44 +0100, w <5c82b036$0$503$65785112@news.neostrada.pl>,
    LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Nie interesuje mnie co on widział. Na filmie widać że nie zwolnił
    > (kurwa, bardzo trudne słowo dla Ciebie...UWAGA!!!)..."DO PRĘDKOŚCI
    > BEZPIECZNEJ" do której miał (znów trudne słowo) OBOWIĄZEK. Nauczysz się
    > tego terminu kiedyś?

    To nie było przyczyną wypadku.

  • 95. Data: 2019-03-09 20:06:34
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

> [...]

    > Jego reakcja i
    > zachowanie jest kluczowe bo to ON dokonał jako pierwszy wykroczenia.

    Znaczy jeżeli pojadę 60km/h na drodze z pierwszeństwem, to z twojego automatu
    jestem winny? :D

  • 96. Data: 2019-03-09 20:06:41
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Mylisz sie. Wszyscy kierowcy przyjeli to do wiadomosci i sie stosuja. Stosuja sie pod
    warunkiem ze pieszy znalazl sie na przejsciu po spelnieniu niezbednego minimum
    okreslonego w przepisach. To minimum zanim wejdzie na jezdnie ma mu zapewnic
    maksymalne bezpieczenstwo przy przechodzeniu przez jezdnie. Ma rowniez zapewnic
    bezpieczenstwo kierujacym pojazdami roznymi. Na filmie piesi weszli bez sprawdzenia
    czy nic im nie zagraza. Stad w pewnym momencie panika w jaka wpadli. Tak nie
    zachowuja sie ludzie ktorzy czegos sie spodziewaja. Oni gdyby sie przed wejsciem
    rozejrzeli to by nie weszli. Wiecej pierdolenia w tv o bezwarunkowym pierwszenstwie
    pieszych na przejsciach i takich jak na filmie zdarzen bedzie wiecej. Nie ma w
    kodeksie drogowym zadnego punktu i paragrafu ktory tym z filmu w takiej sytuacji jaka
    tam byla zezwalal na wejscie na jezdnie. Amen

  • 97. Data: 2019-03-09 20:09:50
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 9 Mar 2019 17:49:22 +0100, w <5c83eeb0$0$516$65785112@news.neostrada.pl>,
> [...]

    > mają do czynienia z bezbronnym, powolnym pieszym, który ma pierwszeństwo
    > i myślą że mogą zapierdalać a ocenę prędkości pozostawiają pieszemu i

    To akurat jest problem moralny, a nie prawny.
    Czy może już kierowcy osobówek mogą wymuszać pierwszeństwo na TIR-ach, bo oni
    przecież oni są niemalże bezbronni?

  • 98. Data: 2019-03-09 20:19:16
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Sady nie zajmuja sie problemami moralnymi tylko nad rozpatrywaniem spraw w oparciu o
    obowiazujace prawo. Taki model sadow mamy w Polsce.

  • 99. Data: 2019-03-09 21:18:42
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-03-09 o 20:06, r...@k...pl pisze:

    > Znaczy jeżeli pojadę 60km/h na drodze z pierwszeństwem, to z twojego automatu
    > jestem winny? :D

    Na przejściu dla pieszych nie masz pierwszeństwa :]

  • 100. Data: 2019-03-09 21:27:34
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

> [...]
    kodeksie drogowym zadnego punktu i paragrafu ktory tym z filmu w takiej sytuacji jaka
    tam byla zezwalal na wejscie na jezdnie.

    Mógł zabić :)... a wystarczyłoby żeby zwolnił, jako PIERWSZY w całym
    zdarzeniu, sekunda po sekundzie. Najpierw ON zwalnia a później piesi
    wchodzą, nie odwrotnie i nie obracaj kota ogonem, tylko sobie rozpisz
    film w sekundach, kto najpierw olał przepisy i od kogo się zaczęło.
    Pierdolisz Zenuś bo ci się nie chce zdjąć nogi i wolisz egzekwować sobie
    prawo masy i niby jako doświadczony kierowca, który podobno jest wchuj
    mondry i ma PoRD w jednym palcu, nie wymagasz od siebie tylko
    spierdalasz winę na ślepego pieszego. Wolisz zabić niż zwolnić i ustąpić :]

    Możesz odejść.

    > Amen
    Sramen.