  • 11. Data: 2009-10-25 16:49:30
    Temat: Re: Wtyczka 3-bolcowa, konwerter Europa-USA
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "PP" <p...@p...onet.pl> wrote in message
    news:hc1scl$eum$1@news.vectranet.pl...
    > Adapter przejściówka Anglia, USA, UNIWERSALNY..... tu po około 2zł

    Oczywiście - 2zł plus 12 zł przesyłka...
    Tam było 2.36 z przesyłką włącznie!

  • 12. Data: 2009-10-25 17:12:19
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Pszemol liczy każdego centa:

    >...> Potrzebuję kupić kilka(naście) sztuk tego - czy znajdę to gdzieś taniej??

    > Oczywiście - 2zł plus 12 zł przesyłka...

    Konkretnie 2,20 zł plus 12 zł przesyłka.

    > Tam było 2.36 z przesyłką włącznie!

    Przy zamówieniu tuzina wychodzi po 3,20 zł za sztukę. Czyli $1,15.

    Jarek

    --
    -- Na zamku w Konopiszcie jest dziesięć czarnych chorągwi.
    -- A powinno być dwanaście -- rzekł Szwejk popiwszy piwa.

  • 13. Data: 2009-10-25 17:14:04
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    Jarosław Sokołowski wrote:

    > Pan Pszemol liczy każdego centa:

    > Konkretnie 2,20 zł plus 12 zł przesyłka.

    > Przy zamówieniu tuzina wychodzi po 3,20 zł za sztukę. Czyli $1,15.

    tylko po pierwszego grzyba na ch... mu angielska przejsciowka, jak on szuka
    polskiej, a po drugiego mi sie jeszcze nie zdarzylo, by ktos sie zdobyl na
    wyslanie do Niemiec a co dopiero do USA.

    Waldek

  • 14. Data: 2009-10-25 17:29:03
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Waldemar Krzok napisał:

    > tylko po pierwszego grzyba na ch... mu angielska przejsciowka, jak on szuka
    > polskiej,

    Nie angielska, a podejrzewam chińska. Angielską znaleźć równie trudno
    jak i polską.

    Opis przedmiotu:
    Dzięki oferowanej przez nas przejściówce można podłączyć sprzęt
    sprowadzony z USA, Kanady bądz Japonii do gniazd sieciowych
    stosowanych w Europie, między innymi w Polsce. Umożliwia podłączenie
    każdego urządzenia, które może być zasilane napięciem 230V.

    Na obrazku widać, że do polskiej dziurki przy jej pomocy można wrazić
    wtyczkę angielską lub amerykańską.

    > a po drugiego mi sie jeszcze nie zdarzylo, by ktos sie zdobyl na wyslanie
    > do Niemiec a co dopiero do USA.

    A po jakiego grzyba i na ch... mu taka przejściówka w USA? Zdaje się, że
    to dla rodziny w kraju, żeby sobie mogła podłączać te wszystkie sprzęta
    zza Wielkiej Wody.

    Jarek

    --
    Polak z groszem się nie liczy
    jakby nie miał by pożyczył

  • 15. Data: 2009-10-29 07:37:12
    Od: "EM" <e...@p...onet.pl>

> [...]
    > stosowanych w Europie, między innymi w Polsce. Umożliwia podłączenie
    > każdego urządzenia, które może być zasilane napięciem 230V.

    No własnie, jakoś nie zauważyłem by ktokolwiek wspomniał o tym, że w USA
    jest 110V i sam adapter na niewiele się zda w wielu urządzeniach.
    Co prawda znaczna część elektronicznych zasilaczy dzisiaj pracuje w szerokim
    zakresie, przynajmniej te auropejskie radzą sobie z 110V.
    --
    Pozdr
    EM

  • 16. Data: 2009-10-29 14:34:34
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "EM" <e...@p...onet.pl> wrote in message

    > No własnie, jakoś nie zauważyłem by ktokolwiek wspomniał o tym, że
    > w USA jest 110V i sam adapter na niewiele się zda w wielu urządzeniach.

    Nikt też nie pisał aby nie wkładać do gniazdka gwoździ, ani
    aby nie dotykać gołych kabli pod napięciem językiem...
    Pewne rzeczy po prostu uznajemy za oczywiste i nie wspominamy o nich :-)

    > Co prawda znaczna część elektronicznych zasilaczy dzisiaj pracuje w
    > szerokim zakresie, przynajmniej te auropejskie radzą sobie z 110V.

    Dużo sprzętu komputerowego produkuje się dziś z uniwersalnymi zasilaczami.
    Odkąd trafo zostało wyparte przez zasilacze impulsowe opłaca się je
    produkować
    w wielu sztukach na jedno napięcie niż w dwu wersjach na dwa różne napięcia.
    Czasami zasilacz ma nawet wymienne wtyczki, ale taki luksus jest rzadki,
    stąd
    konieczna przejściówka.

  • 17. Data: 2009-10-29 22:58:45
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    EM pisze:

> [...]
    > Co prawda znaczna część elektronicznych zasilaczy dzisiaj pracuje w szerokim
    > zakresie, przynajmniej te auropejskie radzą sobie z 110V.

    Eeee tam, większość zasilaczy notebooków, PDA i podobnych gadżetów
    pracuje w zakresie 110-240V. Zobacz na etykietce.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 18. Data: 2009-10-30 11:17:23
    Od: Mirek <p...@d...zind.ikem.pwr.wroc.pl>

    On czw, 29 paź 2009 15:34:34 in article news:<hcbnja.3s0.0@poczta.onet.pl>
    Pszemol wrote:

    > Dużo sprzętu komputerowego produkuje się dziś z uniwersalnymi zasilaczami.
    > Odkąd trafo zostało wyparte przez zasilacze impulsowe opłaca się je
    > produkować

    Znajomi wlaśnie upalili router przywieziony z USA :(

  • 19. Data: 2009-10-30 13:59:51
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Mirek" <p...@d...zind.ikem.pwr.wroc.pl> wrote in message

    > Znajomi wlaśnie upalili router przywieziony z USA :(

    Upalili router czy upalili zasilacz do routera?

    No ale skoro ktoś czytać tego co nalepkach napisano nie umie...

  • 20. Data: 2009-10-30 14:01:54
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Adam Dybkowski" <a...@4...pl> wrote in message

    > Eeee tam, większość zasilaczy notebooków, PDA i podobnych gadżetów
    > pracuje w zakresie 110-240V. Zobacz na etykietce.

    Generalnie sprzęt przeznaczony do używania "przenośnego".
    Tzw. mobile electronics: laptopy, telefony, mp3-playerki, golarki itp.
    Niestety routery do tej grupy nie należą ale też zwykle mają
    zasilacze zewnętrzne, które tanim kosztem da się wymienić.
    A routerowi nie zależy czy te 12VDC dostaje z polskiego czy
    amerykańskiego zasilacza.