  • 21. Data: 2017-03-20 20:26:45
    Temat: Re: Wtyczki zasilaczy
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 2017-03-20 o 20:10, Michal M. Lechanski pisze:

    > Dziękuję.
    > Nadal jednak zastanawia mnie czy naprawdę nie ma jakiejś normy, która by
    > takie wtyczki opisywała, albo czy nie ma jakiegoś systemu oznaczeń na
    > samym zasilaczu, które by jednoznacznie mówiły o tym jaka jest wtyczka.
    > Nie spodziewałem się że do kupna zasilacza będę potrzebował suwmiarki...

    Nie zajmuję się zaopatrzeniem, ale jestem prawie pewien, że jak się
    kupowało zasilacze od Tatarka to się określało jaka wtyczka i nie
    zmieniało to nalepek na zasilaczu.
    P.G.

  • 22. Data: 2017-03-20 20:37:58
    Od: "Michal M. Lechanski" <m...@d...eu>

    W dniu 20/03/2017 o 19:23, JaNus pisze:

    > To wtedy trzeba użyć zapałki: temperujesz ją cienkimi
    > podejściami, aż do chwili, gdy zmieści się do otworka. Acz taki pomiar
    > może być obarczony pewnym błędem...

    z tego co widziałem na jednym z linków w tym wątku, to istnieją wtyczki
    o zewnętrznej średnicy 5.5mm i średnicach wewnętrznych 2.5mm i 2.8mm.
    Nie sądzę abym potrafił tak precyzyjnie ostrugać zapałkę żeby wymierzyć
    te 0.3mm

    Michał

  • 23. Data: 2017-03-20 20:45:56
    Od: Swift <p...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 20 marca 2017 20:37:59 UTC+1 użytkownik Michal M. Lechanski
    napisał:

> [...]
    > o zewnętrznej średnicy 5.5mm i średnicach wewnętrznych 2.5mm i 2.8mm.
    > Nie sądzę abym potrafił tak precyzyjnie ostrugać zapałkę żeby wymierzyć

    Wybrać się do marketu budowlanego, otworzyć komplet wierteł (są co 0,1 mm) i wtykając
    w otwór wtyczki, ustalić jakiej średnicy ma być bolec w gniazdku :)
    PS
    Jednolitej normy chyba nie ma, ale te istniejące IEC, czy DIN podane są tu:
    https://en.wikipedia.org/wiki/Coaxial_power_connecto
    r#IEC_60130-10

  • 24. Data: 2017-03-20 21:06:44
    Od: "Michal M. Lechanski" <m...@d...eu>

    W dniu 20/03/2017 o 19:45, Swift pisze:

> [...]
    > [...]
    > Jednolitej normy chyba nie ma, ale te istniejące IEC, czy DIN podane są tu:

    dziękuję bardzo!

    Michał

  • 25. Data: 2017-03-20 21:37:09
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    Użytkownik "Michal M. Lechanski" <m...@d...eu> napisał w wiadomości

    > Taka jak na tej aukcji:
    >
    > http://www.ebay.co.uk/itm/Cnet-5-0V-2-6A-AC-Adapter-
    AD1605E-/272419399213

    > Michał

    może łatwiej będzie jak napiszesz albo pogooglasz do czego ten zasilacz ma
    pasowac

    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl

  • 26. Data: 2017-03-20 21:40:42
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 20 Mar 2017 18:27:10 +0000, w <oap6tu$25v$1@news.chmurka.net>, "Michal M.
    Lechanski" <m...@d...eu> napisał(-a):

    > Taka jak na tej aukcji:
    >
    > http://www.ebay.co.uk/itm/Cnet-5-0V-2-6A-AC-Adapter-
    AD1605E-/272419399213

    Ale to _dokładnie_ taka sama?
    Sądziłem, że wrzucisz zdjęcie swojej wtyczki.

  • 27. Data: 2017-03-20 21:56:57
    Od: "Michal M. Lechanski" <m...@d...eu>

    W dniu 20/03/2017 o 20:37, tck pisze:

    > może łatwiej będzie jak napiszesz albo pogooglasz do czego ten zasilacz ma
    > pasowac

    To jest extender KVM. U jednego z dostawców znaleźliśmy oryginalny
    zasilacz, wiec problem (chwilowo) rozwiązany. Mamy takich jeszcze
    kilkadziesiąt.

    Michał

  • 28. Data: 2017-03-20 22:03:09
    Od: "Michal M. Lechanski" <m...@d...eu>

    W dniu 20/03/2017 o 20:40, r...@k...pl pisze:

    > Ale to _dokładnie_ taka sama?

    tak samo wygląda (z dokładnością do kształtu i koloru zasilacza i
    wtyczki), ale wymiarów tej ze zdjęcia, ani tej mojej nie znam.

    > Sądziłem, że wrzucisz zdjęcie swojej wtyczki.

    W pracy nie mam dostępu do nntp, a w domu zasilacza.

    Dziękuję za zainteresowanie, ale chwilowo problem rozwiązany.

    Michał

  • 29. Data: 2017-03-21 12:19:16
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Michal M. Lechanski" napisał w wiadomości grup

    >Dziękuję.
    >Nadal jednak zastanawia mnie czy naprawdę nie ma jakiejś normy, która
    >by
    >takie wtyczki opisywała,

    Normy raczej nie ma, ewentualnie jest ich kilka, a Chinczycy i tak
    zrobia jaka klient zamowi ... o ile milion zamowi.
    Ale jest kilka popularnych rozmiarow.

    > albo czy nie ma jakiegoś systemu oznaczeń na
    >samym zasilaczu, które by jednoznacznie mówiły o tym jaka jest
    >wtyczka.

    A to tym bardziej nie, bo zasilacz moze byc jeden, a wtyczek wiele :-)

    J.

  • 30. Data: 2017-03-21 13:08:08
    Od: s...@g...com

    napisał:

> [...]
    > o zewnętrznej średnicy 5.5mm i średnicach wewnętrznych 2.5mm i 2.8mm.
    > Nie sądzę abym potrafił tak precyzyjnie ostrugać zapałkę żeby wymierzyć

    Zrób zdjęcie aparatem w trybie makro. Tak abys widział dokładnie wnetrze tego
    otworka. Na zdjęciu umieśc też linijke/miarke.

    Po ilosci pixli wyliczysz całkiem dokładnie wymiary.

    Alternatywnie kup to większe. Te 0.3mm nie powinno robic kłopotu. A jak zrobi to
    odesłać i kupić to mniejsze...