  • 1. Data: 2017-03-18 14:58:09
    Temat: brak słów
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3320691.html#1
    6354083

  • 2. Data: 2017-03-18 15:07:07
    Temat: Re: brak słów
    Od: w systemie siła 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    czas start!

    P.S.
    to taka prowokacja? nie znam się na europie - dlatego pytam...

  • 3. Data: 2017-03-18 15:15:52
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    Użytkownik "Włodzimierz Wojtiuk" <"WBodzimierz Wojtiuk"> napisał w
    wiadomości news:58cd3cee$0$15202$65785112@news.neostrada.pl...
    > http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3320691.html#1
    6354083

    Wiecie co... chyba w ciągu godziny byłbym w stanie nauczyć swoją mamę, jak
    to zrobić, a uwierzcie, nie było by to łatwe. A temu "na bakier" doradziłbym
    być z daleka od takich rzeczy. Porażający BRAK MYŚLENIA. Gość naprawdę może
    być niebezpieczny, bo skoro nie umie tak prostej rzeczy, jak choćby
    dolutować kawałka krosówki, to kto wie, czy równie nie wykaże się "wiedzą"
    np. w dziedzinie bezpieczeństwa, np. nadcięta i zabrudzona izolacja,
    niedokręcony styk, zwarte przewody, które nawet w czarnych snach zewrzeć sie
    nie powinny, itd...?

    (C) Kabaret Neo-Nówka.

  • 4. Data: 2017-03-18 15:58:15
    Od: szod <b...@a...pl>

    W dniu 2017-03-18 o 15:15, HF5BS pisze:

> [...]
    > zabrudzona izolacja, niedokręcony styk, zwarte przewody, które nawet w
    > czarnych snach zewrzeć sie nie powinny, itd...?

    Wątek się rozkręcił nieco i się wyjaśniło - to kobieta. Stąd takie
    pytania. Ale widać że ma chęci sobie naprawić co nieco.

  • 5. Data: 2017-03-18 16:07:53
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    Użytkownik "szod" <b...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Wątek się rozkręcił nieco i się wyjaśniło - to kobieta. Stąd takie
    > pytania. Ale widać że ma chęci sobie naprawić co nieco.

    Szczerze się chwali, że coś chce zrobić. Ale z prądem żartów nie ma i
    lepiej, aby to zrobił ktoś, kto się zna. Wziąć szczypce i przygiąć końcówkę,
    dolutować kawałek przewodu, to bym nawet moją mamę nauczył... Pierwsze, co
    miała by przykazane, to sprawy bezpieczeństwa, elektryczność, temperatura
    lutownicy, itd.
    Zobaczymy, co to będzie, miejmy nadzieję, że się dobrze zakończy.

    (C) Kabaret Neo-Nówka.

  • 6. Data: 2017-03-18 16:13:19
    Od: szod <b...@a...pl>

    W dniu 2017-03-18 o 16:07, HF5BS pisze:

> [...]
    > elektryczność, temperatura lutownicy, itd.
    > Zobaczymy, co to będzie, miejmy nadzieję, że się dobrze zakończy.

    Nie wiadomo co to za ustrojstwo. Może w tym miejscu nie być napięcia
    sieci. Chce to niech próbuje. Czy Ciebie nigdy prąd nie kopnął? :P

  • 7. Data: 2017-03-18 16:31:05
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    W dniu 18.03.2017 o 15:58, szod pisze:

    > Wątek się rozkręcił nieco i się wyjaśniło - to kobieta. Stąd takie
    > pytania. Ale widać że ma chęci sobie naprawić co nieco.

    Jak widać-blondynka. Poziomem inteligencji może jej tylko dorównać nasz
    grupowy niepełnosprawny umysłowo.

  • 8. Data: 2017-03-18 16:32:01
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2017-03-18 16:13, szod wrote:
    (ciap)

    > Nie wiadomo co to za ustrojstwo. Może w tym miejscu nie być napięcia
    > sieci. Chce to niech próbuje. Czy Ciebie nigdy prąd nie kopnął? :P

    Oryginalny potencjometr ma plastikową ośkę, zamiennik metalową!

    Włodek

  • 9. Data: 2017-03-18 17:57:33
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2017-03-18 o 16:31, Jingiel pisze:

    > Jak widać-blondynka. Poziomem inteligencji może jej tylko dorównać nasz
    > grupowy niepełnosprawny umysłowo.
    Nie przesadzaj, kobieta nie musi się znać, to raczej sprzedawca blondyn
    że dał jej z metalową ośką zamiast plastikową.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 10. Data: 2017-03-18 18:07:47
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Jak widać-blondynka. Poziomem inteligencji może jej tylko dorównać nasz
    > grupowy niepełnosprawny umysłowo.

    Nie masz racji. Czasem kobiety są rzeczywiście mocno antytechniczne.
    I to akurat nie jest największa możliwa wada kobiety :D

    A znam też kilka kobiet, bardzo dobrze technicznie zorientowanych. Też
    takie są.