  • 21. Data: 2020-12-12 23:32:09
    Temat: Re: Wyjecie plyty CD
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2020-12-12 o 23:01, Michal Jankowski pisze:

    > 1. Kup/pożycz sprawny panel.

    Pożyczenie jest trudne,
    a kupować nowego nie zamierzam, bo ten odtwarzacz
    mnie denerwował swoją nieergenomicznoscią i paroma
    upierdliwościami - dlatego nawet się ucieszyłem, że jest powód,
    żeby sie go pozbyć.

    > 2. Poszukaj, prawdopodobnie zablokował się na stałe w pozycji wciśniętej
    > któryś przycisk na panelu.

    To raczej nie.
    Tam jest jeden przycisk taki czteropunktowy i on klika ale nie działa -
    przy jego użyciu nastąpił pad a
    prawdopodobnie padła komunikacja, bo nie działają
    też przyciski, których prawie nigdy nie używałem.

  • 22. Data: 2020-12-12 23:35:20
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2020-12-12 o 22:45, K pisze:
> [...]
    64.html

    .html?page=3#manual

    > Nie doczytalem, ze probowales. Moze trzeba ten reset przytrzymac iles
    > tam sekund?
    > https://www.fixya.com/support/t9803388-jvc_kd_hdr60_
    stopped_responding
    > Co prawda inny model ale komus patent z resetem pomogl.

    Trzymałem już dość długo.
    Jeszcze popróbuję włączać i wyłaczać z przyciśniętym
    klawiszem Eject, po resecie itp

  • 23. Data: 2020-12-12 23:55:19
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

> [...]
    > przy jego użyciu nastąpił pad a
    > prawdopodobnie padła komunikacja, bo nie działają
    > też przyciski, których prawie nigdy nie używałem.

    Wiesz, jak klawisze krzyżowo podłączone, to zwarcie w jakimś punkcie
    może namieszać w interpretacji co jest naciskane. Ja bym stukał co jakiś
    czas, przykładowo stojąc na światłach. Może akurat zagada - jak Ci nie
    spieszno.

    Jeżeli chcesz odzyskać płytę, to nie pomogę, bo nic więcej niż już
    napisane nie podpowiem. Ale jak wstydzisz się "Kelly Family" w środku,
    to zwal na "ciotka mnie odwiedziła i popsuła" ;))

    Miłego.
    Irek.N.

  • 24. Data: 2020-12-13 00:07:19
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2020-12-12 o 23:55, Irek.N. pisze:

    > Jeżeli chcesz odzyskać płytę, to nie pomogę, bo nic więcej niż już
    > napisane nie podpowiem. Ale jak wstydzisz się "Kelly Family" w środku,
    > to zwal na "ciotka mnie odwiedziła i popsuła" ;))

    W środku Tanja Savić - nie wiem czy się wstydzić :-).

  • 25. Data: 2020-12-13 00:17:25
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 12.12.2020 o 23:01, Michal Jankowski pisze:

    > 1. Kup/pożycz sprawny panel.
    >
    > 2. Poszukaj, prawdopodobnie zablokował się na stałe w pozycji wciśniętej
    > któryś przycisk na panelu.

    I jeszcze - właśnie _dlatego_, że nie działają wszystkie, podejrzewam,
    że jakiś jest zablokowany. To z reguły tak działa, że przy wciśniętym
    jednym inne przestają działać. Jeśli podejrzewasz, że wiesz, o który
    chodzi, to poznęcaj się nad nim. Albo weź panel i opukaj o kant stołu
    klawiszami w dół - ostro, ale z czuciem.

    MJ
    PS. A może panel da się rozebrać?

  • 26. Data: 2020-12-13 08:17:55
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2020-12-13 o 00:17, Michal Jankowski pisze:

> [...]
    > chodzi, to poznęcaj się nad nim. Albo weź panel i opukaj o kant stołu
    > klawiszami w dół - ostro, ale z czuciem.

    Są nawet śrubki, ale uznałem, że jak już i tak trzeba będzie
    rozpruwać odtwarzacz, to wtedy najpierw rozkręcę panel.
    Ze środkami ostatecznymi trochę poczekam.

  • 27. Data: 2020-12-13 12:15:27
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2020-12-12 o 14:25, cef pisze:
> [...]
    > "coś" wyjmie tę płytę bez problemu?
    > Zamierzam wymienić radioodtwarzacz na nowy,
    > więc i tak do jakiegoś zakładu, żeby wyjąć stary i podłączyć

    Zarzuć na YT "jvc kd-r45 cd eject problem":
    https://www.youtube.com/results?search_query=jvc+kd-
    r45+cd+eject+problem

    Wyjdzie trochę filmików. Ciekawy patent z kartą oklejoną taśmą:
    https://www.youtube.com/watch?v=Gl-TCdev6gw

    Może coś podpasujesz :-)
    T.

  • 28. Data: 2020-12-13 12:25:53
    Od: Silver Dream ! <s...@n...net>

    On 12.12.2020 15:00, collie wrote:

    > Tak, każdy napęd ma z przodu dziurkę, służącą do ręcznego wyjmowania
    > płytki w przypadku awarii.

    Słowo ,,każdy" jest nieodpowiednie. W szczzególności nie pasuje ono do
    dużej części napędów "slot loaded"...

    > Włóż tam spinacz, a szufladka się otworzy.

    ... które dodatkowo nie mają szufladki. Podejrzewam, że rzeczony napęd
    samochodwy jest właśnie tego typu.

  • 29. Data: 2020-12-13 12:30:27
    Od: Silver Dream ! <s...@n...net>

    On 12.12.2020 14:25, cef wrote:
    > Zepsuło mi się radio samochodowe.
    > Nie działają żadne przyciski. Podejrzewam uszkodzenie

    > Została płyta w napędzie CD.
    > Czy jest jakiś prosty sposób, żeby ją wydobyć?

    Miałem podobną sytuację z cienkim napędem komputerowym typu "slot
    loaded". Musiałem go rozmontować aby wyjąć płytę.

    > Zamierzam wymienić radioodtwarzacz na nowy,
    > więc i tak do jakiegoś zakładu, żeby wyjąć stary i podłączyć
    > nowy sprzęt będę musiał się udać,
    > ale CD chciałbym wydobyć wcześniej.

    Może po prostu powiedz w warsztacie aby oddali Ci stary radioodtwarzacz
    wraz z płytą. Rozmontujesz i wyjmiesz sam po fakcie. Oczywiście o ile
    czujesz się na siłach.

  • 30. Data: 2020-12-13 12:33:32
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 13.12.2020 o 08:17, cef pisze:

    > Są nawet śrubki, ale uznałem, że jak już i tak trzeba będzie
    > rozpruwać odtwarzacz, to wtedy najpierw rozkręcę panel.
    > Ze środkami ostatecznymi trochę poczekam.

    Śrubokręt to nie jest środek ostateczny, środki ostateczne to jest
    młotek i dłuto. :)

    MJ