  • 41. Data: 2020-12-28 18:36:15
    Temat: Re: Wyjecie plyty CD
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2020-12-13 o 12:15, T. pisze:

    > Zarzuć na YT "jvc kd-r45 cd eject problem":
    > https://www.youtube.com/results?search_query=jvc+kd-
    r45+cd+eject+problem

    > Wyjdzie trochę filmików. Ciekawy patent z kartą oklejoną taśmą:
    > https://www.youtube.com/watch?v=Gl-TCdev6gw
    >
    > Może coś podpasujesz :-)

    Tak informacyjnie zostawię wiadomość.
    Przeczyściłem styki panelu drobnym papierem
    uznając to za najprostsze co mogę zrobić - nie pomogło.
    Opukiwanie panelu i tego jednego podejrzanego przycisku przez kilka dni
    też bez efektu.
    Resetowanie i defaultowanie bez rezultatów.
    Metody wyciągania płyty CD na taśmę klejącą też nie działają:
    karta jest za szeroka - tam jest jakaś mechaniczna blokada-
    pewnie przed włożeniem drugiej płyty a wąskim narzędziem też mi się
    nie udało - może nie mam talentu.
    Natomiast to co założyłem na początku okazało się skuteczne.
    Czyli wymieniłem radio na nowe :-) - płyta wyjęta po rozebraniu obudowy
    - pan
    radiowymieniacz nie umiał wyjąć impulsem, więc rozkręcił.

    Nowe radio ma bardziej intuicyjne menu, ale nie do końca,
    bo przy parowaniu bluetootha z telefonem przyciskałem
    nie to co trzeba przy zatwierdzaniu.

  • 42. Data: 2020-12-28 19:13:26
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 28.12.2020 o 18:36, cef pisze:

> [...]
    > nie udało - może nie mam talentu.
    > Natomiast to co założyłem na początku okazało się skuteczne.
    > Czyli wymieniłem radio na nowe :-) - ...

    Myślałem, że samochód wymienisz.

  • 43. Data: 2020-12-28 19:49:47
    Od: collie <c...@v...pl>

    W poniedziałek, 28.12.2020 o 18:36, cef napisał:

    > - płyta wyjęta po rozebraniu obudowy
    > - pan
    > radiowymieniacz nie umiał wyjąć impulsem, więc rozkręcił.

    Czyli stare metody pana majstra są jak zwykle najlepsze:
    nic na siłę, wszystko młotkiem.

  • 44. Data: 2020-12-28 20:54:51
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    [...]

> [...]
    > - pan
    > radiowymieniacz nie umiał wyjąć impulsem, więc rozkręcił.

    Pisałem wcześniej że najlepiej łapkami, kręcąc mechanizmem :]

    Kiedyś miałem serwis takich wynalazków (jak to było opłacalne) i latami
    wyjmowałem łapkami jakieś płyty :]

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 45. Data: 2020-12-29 10:13:18
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Wtedy pan samochodowymieniacz rozbiera żonę.

    -----

  • 46. Data: 2020-12-29 12:12:27
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2020-12-28 o 20:54, LordBluzg(R) pisze:

    > Kiedyś miałem serwis takich wynalazków (jak to było opłacalne) i latami
    > wyjmowałem łapkami jakieś płyty :]

    Musiałeś przy tym mocno kląć.
    Stąd przydomek?

  • 47. Data: 2020-12-29 17:52:22
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 29.12.2020 o 12:12, t-1 pisze:

    > Musiałeś przy tym mocno kląć.

    Nie, zwykła praca :)

    > Stąd przydomek?

    Nie. To z mojej strony bunt na obłudę panującą w naszym kraju, gdzie
    bluzganie uznane jest jako coś złego ale tylko publicznie czy w
    tłumaczeniu wszelakiej kinematografii (zazdraszczam wersji oryginalnej,
    która w kraju oryginalnego języka jest naturalna). W Polsce w domach,
    prywatnie kurwują, jebią i napierdalają bez trzymanki. U mnie w domu się
    nie bluzga a ja staram się nie bluzgać bez sensu. To jak z alkoholem.
    Jest po to żeby sobie wypić (bo to dla ludzi) a nie nakurwić się jak
    świnia czy popaść w alkoholizm :) i uznaję bluzganie jako rzecz
    naturalną a nie złą :]

  • 48. Data: 2020-12-29 19:19:40
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .12.2020 o 17:52 LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> pisze:

> [...]
    > Jest po to żeby sobie wypić (bo to dla ludzi) a nie nakurwić się jak
    > świnia czy popaść w alkoholizm :) i uznaję bluzganie jako rzecz

    Kiedyś krążył taki przykład radosnej twórczości tłumaczących filmy.
    Oryginał: "Fuck!"
    Tłumaczenie: "O Boże!"

    --
    Trefniś