  • 91. Data: 2013-12-13 10:19:46
    Temat: Re: Wykrakaliśmy?
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-12-13 10:14, masti pisze:

    > O'RLY? Czaisz debilność porównania do pilotów?

    Co jest debilnego w porównaniu kierowcy autobusu do pilota samolotu
    pasażerskiego?
    Jakie są *ISTOTNE* różnice?

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 92. Data: 2013-12-13 10:30:47
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    > Dnia pięknego Thu, 12 Dec 2013 15:49:12 +0100 osobnik zwany Marek Dyjor
    > napisał:
    >

    > paszport też trzeba wymieniać co 10 lat i za niego zapłacić, dowód
    > osobisty też itd.

    Takie same debilizmy.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 93. Data: 2013-12-13 10:34:53
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-12-12, RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> wrote:

    > Czyli moje bezterminowe prawo jazdy jest zgodne z nowym prawem czy
    > nie?

    Nie masz juz bezterminowego, jego termin uplynal dnia kiedy wprowadzono
    ustawe o terminowosci.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 94. Data: 2013-12-13 10:53:44
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 13 Dec 2013 09:33:22 +0000 osobnik zwany AZ napisał:

    > Pewnie zostaniesz zaraz zwyzywany od czerwonych komuchow ktoremu sie
    > teskni komuna ;-)
    >
    > Ja tam sie nie wypowiadam bo komuny nie pamietam ale sluchajac opowiesci
    > tych ktorzy mieli okazje to mam wrazenie, ze tamto to byl pikus w
    > porownaniu do tego co jest teraz.

    to chyba tylko Ci co tę komunę znają z opwieści dziadków

    --
    Jeep Grand Cherokee 4.0
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 95. Data: 2013-12-13 10:56:51
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 13 Dec 2013 10:19:46 +0100 osobnik zwany sqlwiel
    napisał:

    > Co jest debilnego w porównaniu kierowcy autobusu do pilota samolotu
    > pasażerskiego?
    > Jakie są *ISTOTNE* różnice?

    kierowca może pracowąć 10h dziennie.
    Chirurg neurolog moze pracować 8h+dyżur 24h+8h=40h cały czas operując

    jakie są istotne różnice?

  • 96. Data: 2013-12-13 10:57:47
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-12-13 10:19, sqlwiel pisze:
    > Co jest debilnego w porównaniu kierowcy autobusu do pilota samolotu
    > pasażerskiego?
    > Jakie są *ISTOTNE* różnice?

    Chodzi o równicę między Kowalskim a zawodowym kierowcą wożącym tabuny
    pasażerów.
    Pilot był dla uwydatnienia różnicy :-) Ech... nie ma to jak poboczny
    watek :-)

  • 97. Data: 2013-12-13 11:09:16
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-12-13 10:56, masti pisze:

    > kierowca może pracowąć 10h dziennie.
    > Chirurg neurolog moze pracować 8h+dyżur 24h+8h=40h cały czas operując

    Może ja słabo się znam na zarządzaniu w "służbie" "zdrowia", ale w
    czasie dyżuru chyba nie operuje?

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 98. Data: 2013-12-13 11:13:26
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 13 Dec 2013 11:09:16 +0100 osobnik zwany sqlwiel
    napisał:

    > Może ja słabo się znam na zarządzaniu w "służbie" "zdrowia", ale w
    > czasie dyżuru chyba nie operuje?

    oczywiście, ze operuje. Po coś ma ten dyżur

  • 99. Data: 2013-12-13 11:20:24
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-12-13 10:57, z pisze:

    > Chodzi o równicę między Kowalskim a zawodowym kierowcą wożącym tabuny
    > pasażerów.

    Otóż to - już pisałem, że użytek prywatny (doprecyzowując użyłem
    określenia własny) nie jest obwarowany wymaganiami dla kierowców
    zawodowych i transportu. Dla przykładu - mając dużą rodzinę
    można sobie kupić mały autobus i jeździć nawet bez tachografu
    i specjalnych kursów. Podobnie jak np. dużym kamperem zrobionym
    na bazie ciężarówki.

    > Pilot był dla uwydatnienia różnicy :-) Ech... nie ma to jak poboczny
    > watek :-)

    :)

  • 103. Data: 2013-12-13 11:59:13
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Tomasz Pyra h...@s...spam.spam ...

    > No ale statystyka jak na złość mówi, że jak komuś potrzebne są jakieś
    > badania to raczej poniżej wieku niż powyżej ;-)

    Poniżej to musiałyby być jakies badania psychiczne. Bo pewnie ta wysoka
    wypadkowośc wynika ze zwykłej niedojrzałości.
    A przeciez takie tradycyjne badania to akurat młodzi mają aktualne z racji
    tego, ze wykonują je ubiegając się o prawo jazdy.

    > No i na co miałyby być to badania?

    A ja nie wiem.
    Nie ja wymysliłem, zeby nabijac kase lekarzom...
    Pamietam swoje badanie za ktore zapłaciłem 100zł bodaj... Absurd...