  • 191. Data: 2013-12-13 21:10:24
    Temat: Re: Wykrakaliśmy?
    Od: masti <g...@t...hell>

    ale za to lokomotywy staniały

    --
    Jeep Grand Cherokee 4.0
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 192. Data: 2013-12-13 21:11:23
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Tomasz Stiller" <k...@l...eu.org>

    > Mylisz się. Ja mówię o zupełnie innej kwestii. PJ jest dokumentem
    > potwierdzającym uzyskanie pewnych uprawnien. Wpis w jakimś tam systemie
    > jest tego uzupełnieniem, a nie odwrotnie. Dokument stwierdzający
    > uprawnienia powstał na długo przed tym, zanim wprowadzono systemy
    > pozwalające łatwo weryfikować ich obecność.

    No tak, ale kiedyś nie było możliwościa sprawdzenia u wystawcy lub
    powiernika więc dokument trzeba było nosić ze sobą. Dzisiaj taka konieczność
    jest żenująca. Niczego nie dowodzi, bo komuś uprawnienie można odebrać a
    dokumentu jeszcze nie. A takie systemy mogą zapewniać bardzo dużą
    dostępność. Certyfikaty PKI np

  • 193. Data: 2013-12-13 21:12:00
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 13 Dec 2013 17:51:00 +0100 osobnik zwany Artur Maśląg
    napisał:

    > Czyli jest tak jak myślę - jesteś bardzo przywiązany do papieru tu i
    > teraz. Prawdopodobieństwo, że akurat trafisz w moment niedziałania
    > systemu jest co prawda niezerowe, niemniej nawet wtedy spokojnie można
    > to wyjaśnić później. Nawet teraz tak się robi, kiedy jest obowiązek
    > posiadania papierów.

    PJ nie ale DO tak? czy może wolisz chipa na podstawie którego ustalą, że
    ty to ty?

  • 194. Data: 2013-12-13 21:12:52
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Tomasz Stiller" <k...@l...eu.org>

    > Dbanie o stan techniczny pojazdów poruszających się po drogach uważasz za
    > niepotrzebną biurokrację?

    Tak, to pierdoły są. Dbam o stan swojego pojazdu w ramach dbania o swoje
    bezpieczeństwo. Nie wyobrażam sobie by ktoś z tego więcej miał niż ja sam.

  • 195. Data: 2013-12-13 21:15:35
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-12-13 21:01, t-1 pisze:

    > Użytkownik "cef" <c...@i...pl> napisał

    > Co 15 lat odnawiać maturę, magisterium.
    > A może małżeństwo?

    Prawa rodzicielskie?
    W końcu wychowywanie dziecka, przy braku umiejętności może narobić
    więcej szkody, niż nieumiejętne jeżdżenie samochodem ;) Jeszcze takiego
    Kim-Dzong-Una albo Pol-Pota czy Stalina jeden z drugim by wychował...

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 196. Data: 2013-12-13 21:16:53
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "sqlwiel" <"nick"@googlepoczta.com>

    > Tak. Jakiś czas temu, nie raz zresztą, za tym optowałem z obszernym
    > uzasadnieniem. Ostatnio tutaj: "umiesz - jeździsz".

    Przede wszystkim należałoby tego uczyć w szkołach publicznych póki są.

  • 197. Data: 2013-12-13 21:17:50
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-12-13 20:56, Tomasz Pyra pisze:
    > Dnia Fri, 13 Dec 2013 08:41:01 +0000 (UTC), Tomasz Stiller napisał(a):
    (...)

    > Wizyta lekarska za 25zł?
    > I to taka wizyta u orzecznika, na której pacjenta trzeba całkiem
    > kompleksowo przebadać (bo chyba nie masz na myśli tej fikcji która już dziś
    > kosztuje około 100zł), na okoliczność chorób które stara się zataić?

    Przecież to jakieś bzdury.

    > Takie podstawowe, sensowne badanie to by musiała być kardiologia, cukrzyca,
    > pole widzenia, neurologia, do tego jeszcze warto by było zakres badań z
    > psychotestów dla zawodowych kierowców.

    Kardiologia - po co? Cukrzyca (wiem że ważne)? Jak to sprawdzić? Wzrok
    - do tego jest potrzebny specjalista. Reakcje neurologiczne powiedzmy
    można sprawdzić. Zwróć uwagę, że lekarze (czy to pierwszego kontaktu,
    czy też specjaliści) powinni informować "urząd" o przeciwskazaniach do
    prowadzenia pojazdów, jeżeli ktoś ma pj - tak jest w "normalnych"
    krajach.

  • 198. Data: 2013-12-13 21:23:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Jesteśmy na oko ze dwa razy bardziej bogatsi niż 10 la temu, z 10 razy
    > niż 20 lat temu, a trupów na drogach ze 100 razy więcej.
    > Więc źle uważasz.

    Jak zwykle każdy widzi to co chce...

  • 199. Data: 2013-12-13 21:23:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Tomasz Stiller k...@l...eu.org ...

    > Dbanie o stan techniczny pojazdów poruszających się po drogach uważasz
    > za niepotrzebną biurokrację?

    Demagogia.
    Nic takiego nie napisałem.

  • 200. Data: 2013-12-13 21:23:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Eliminacja dziadków, którzy jeździć nie powinni.

    Za wiek?

    > Oraz innych, którzy łapówę lekarzowi dali za pierwszym razem - tak, znam
    > takich.

    Łapówki? Zartujesz? Po co?