  • Data: 2013-02-13 12:52:27
    Temat: Wymiana akumulatorów we wkrętarce Skil
    Od: hisjusz <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam wkrętarkę Skil 2302 z ładowarką Skill 12V 1.2A

    Ogniwa po rozebraniu pakietu to 10 sztuk NI-MH SC 1200 -> z sieci 6v
    1200 mAh

    Z akumulatora notebooka wyprułem ogniwa każde SONY Li-on 3,7 V 1400
    mAh.Ogniwa połączyłem w pakiety po 3 sztuki równolegle, uzyskane 2
    pakiety połączyłem ze sobą równolegle.

    |-1ogniwo+-2ogniow+-3ogniwo+|
    |-1ogniwo+-2ogniwo+-3ogniwo+|

    3szt x 3,7V=11,1V

    1. Ogniwa się ładują, wkrętarka kręci lepiej niż nowa po zakupie.
    2. Ogniwa po ładowaniu 1 h czasu wykazują na Woltomierzu 13V

    Czy mogę ładować stworzony prze zemnie pakiet Li-on w oryginalnej
    ładowarce Skil która poprzednio łądowała NI-mh?Czy dzieje się coś złego
    w niej i powinienem ją jakoś przerobić/>? Czy ogniwa mogą się przeładować?
    Czy ogniwa mogą wybuchnąć?