  • 1. Data: 2009-02-11 08:19:33
    Temat: Wymienne dyski - wymienne systemy
    Od: "Rafal Nowakowski" <r...@a...pl>

    Witam
    Interesuje mnie taka sprawa
    Mam w komputerze kilka dyskow twardych z czego jeden "C" przeznaczony tylko
    na system, w tym wypadku Windows XP
    Czy jak wyjme ten dysk z komputera na jego miejsce wloze nowy, zainstaluje
    sytem np Viste czy tez Windows 7 beta (do potestowania). Potestuje zalozmy
    kilka dni to czy jak spowrotem wloze dysk C z XP wszystko bedzie dzialalo po
    staremu
    Czy cos sie nieodwracalnie przestawi np w BIOSie

    Pozdrawiam

    Rafal Nowakowski

  • 2. Data: 2009-02-11 09:02:30
    Temat: Re: Wymienne dyski - wymienne systemy
    Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl>

    Będzie działało.

    --
    Pozdrawiam,
    *Habeck*

  • 3. Data: 2009-02-11 10:23:28
    Od: grafi <g...@x...poczta.onet.pl>

    Rafal Nowakowski pisze:
> [...]
    > staremu
    > Czy cos sie nieodwracalnie przestawi np w BIOSie

    bedzie dzialalo. Mozesz po instalacji podlaczyc je wszystkie i przez F8
    wybierac, z ktorego komp ma wystartowac. Przydatna sprawa.

    grafi

  • 4. Data: 2009-02-11 10:35:29
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    grafi pisze:

    > bedzie dzialalo. Mozesz po instalacji podlaczyc je wszystkie i przez F8
    > wybierac, z ktorego komp ma wystartowac. Przydatna sprawa.

    Nie każda płyta główna ma wybór botowania przez F8, czasem jest to F2,
    czasem F10 a czasem F12. Miałem też kiedyś przypadek, aby coś takiego
    zadziałało, trzeba było bodaj wcisnąć ctrl+alt+s ale to inny przypadek.

  • 5. Data: 2009-02-11 10:36:46
    Od: DooMiniK <"bachus20[WYTNIJ]\"@poczta.wp.pl">

    Rafal Nowakowski wrote:
> [...]
    > staremu
    > Czy cos sie nieodwracalnie przestawi np w BIOSie

    Będzie wszystko działało; nie myślałeś po instalacjach
    na wirtualnej maszynie?

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    Na serwerze bachus - login taki mam,

  • 6. Data: 2009-02-11 10:42:06
    Od: Gargamel <d...@o...pl>

    grafi <g...@x...poczta.onet.pl> w wiadomości
    <news:gmu8vp$va8$1@news.onet.pl> napisał/a:

    > bedzie dzialalo. Mozesz po instalacji podlaczyc je wszystkie i przez F8
    > wybierac, z ktorego komp ma wystartowac. Przydatna sprawa.

    Genialnie ;P - nie przyszło ci do głowy, że np. u mnie ta funkcja jest pod
    klawiszem F12?

    ps.: Na poprzedniej płycie faktycznie miałem pod F8...

    Pozdrawiam,
    Gargamel

    --
    Nie należy wyciągać świni z gówna, bo jej jest tam dobrze.