  • 1. Data: 2009-02-11 07:16:22
    Temat: napięcia
    Od: "MOST" <g...@w...pl>

    Mam takie o to napięcia w czasie pracy biurowej kompa: 1.5 V - 1,70V; 3,3V -
    3,37V; 5,00V - 5,08V; 12,00V - 11,88V. Już pisałem wcześniej, że zasialacz
    ma ok 4 lat i jest to Modecom MC350W, ciągnie nie podkręcany config - Athlon
    64 3800, 2 HDD, nagrywarka DVD, odtwarzacz DVD, grafika Radeon X800 GTO.
    Reszta sprzętu ma też ok 4 lat. Czy waszym zdaniem mam chuchać na zimne i
    wymienić zasiłkę na nową, to samo dotyczy dysku.

  • 2. Data: 2009-02-11 08:13:30
    Temat: Re: napięcia
    Od: "G Nowak" <g...@g...usun.kom.zostaw.com>

> [...]
    > Radeon X800 GTO. Reszta sprzętu ma też ok 4 lat. Czy waszym zdaniem mam
    > chuchać na zimne i wymienić zasiłkę na nową, to samo dotyczy dysku.

    Czym mierzone? Jesli zczytane programem to malo wiarygodne bo czujniki na
    plycie zwykle przeklamuje. Seria MC podobno byla w miare dobra, jesli z
    komputerem nic sie nie dzieje to raczej nie ma powodow do obaw.

    --
    pozdr