  • Data: 2010-03-12 09:28:41
    Temat: Wypiaskowany błotnik
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witajcie
    po zimie, wypiaskowało mi błotnik do gołej blachy, rudej jeszcze nie ma
    ale nie mam zamiaru na nią czekać. I teraz pytanie, oczyścić całą
    powierzchnię szczotką (co z tym mitycznym ocynkiem :D) Czy odtłuścić
    pomalować i na to baranek? Co byście polecili do takich zastosowań w
    sprayu (boll się nie sprawdza, pomimo długiego schnięcia pojawiają się
    pęknięcia w nałożonej strukturze)

    --
    krzysiek82