  • 1. Data: 2010-03-12 09:28:41
    Temat: Wypiaskowany błotnik
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    witajcie
    po zimie, wypiaskowało mi błotnik do gołej blachy, rudej jeszcze nie ma
    ale nie mam zamiaru na nią czekać. I teraz pytanie, oczyścić całą
    powierzchnię szczotką (co z tym mitycznym ocynkiem :D) Czy odtłuścić
    pomalować i na to baranek? Co byście polecili do takich zastosowań w
    sprayu (boll się nie sprawdza, pomimo długiego schnięcia pojawiają się
    pęknięcia w nałożonej strukturze)

    --
    krzysiek82

  • 2. Data: 2010-03-12 10:05:20
    Temat: Re: Wypiaskowany błotnik
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    krzysiek82 pisze:
    > witajcie
    > po zimie, wypiaskowało mi błotnik do gołej blachy, rudej jeszcze nie ma

    Goła blacha zima, sól, i brak rudej? Toż pojawia się po 2 godzinach.

    > ale nie mam zamiaru na nią czekać. I teraz pytanie, oczyścić całą
    > powierzchnię szczotką (co z tym mitycznym ocynkiem :D) Czy odtłuścić
    > pomalować i na to baranek? Co byście polecili do takich zastosowań w

    Przed malowaniem oczyścić do gołej blachy i nawet nie szczotką
    tylko czymś lepszym. Może starczy papier ścierny, najpierw grubszy
    potem drobniejszy. A najlepiej chyba dać do piaskowania. A jeszcze
    lepiej dać do blacharza...

  • 3. Data: 2010-03-12 10:07:33
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Jakub Witkowski pisze:
    > Goła blacha zima, sól, i brak rudej? Toż pojawia się po 2 godzinach.

    Też się dziwie, ale rudej zero.

    > Przed malowaniem oczyścić do gołej blachy i nawet nie szczotką
    > tylko czymś lepszym.

    gdyby była ruda to bym tak zrobił, ale rudej brak i tak się zastanawiam
    czy nie pomalować tylko.

    > A najlepiej chyba dać do piaskowania.

    już to odradzono, zbyt wiele zniszczeń przy okazji.

    >A jeszcze
    > lepiej dać do blacharza...

    nie znam takiego co bym umiał zrobić coś dobrze i przy okazji nie zepsuć
    czegoś innego.

    --
    krzysiek82

  • 4. Data: 2010-03-12 10:11:47
    Od: mleko <m...@m...ml>

    >. A jeszcze
    > lepiej dać do blacharza...

    Do blacharza? Spawarka lakier naniesie?

    Mialem podobny problem, wypiaskowany dol blotnika do golej blachy i
    kawalki progow w Focusie (jazda bez chlapaczy ). Zawiozlem do
    lakiernika, 300zl za obie strony zaplacilem, lacznie z doborem lakieru.
    Polozyl jakis podklad, zabezpieczenie "gumowe", baze i bezbarwny.
    Wyglada jak fabrycznie.

  • 5. Data: 2010-03-12 10:19:42
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    mleko pisze:
> [...]
    > lakiernika, 300zl za obie strony zaplacilem, lacznie z doborem lakieru.
    > Polozyl jakis podklad, zabezpieczenie "gumowe", baze i bezbarwny.

    z chęcią bym dał to komuś do zrobienia, ale nie znam nikogo zaufanego,
    ostatnio gdy wymieniali mi pas w cc to przyspawali go do rdzy, tylko
    dlatego ze nie chciało im się błotnika ściągać :/

    --
    krzysiek82

  • 6. Data: 2010-03-12 10:19:50
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "krzysiek82" <s...@u...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > pomalować i na to baranek? Co byście polecili do takich zastosowań w
    > sprayu (boll się nie sprawdza, pomimo długiego schnięcia pojawiają się

    no offence - ale niektorzy kurwa maja problemy...

    Proponuje wypiaskowac cala bude, zafundowac jej kapiel fosforowa i
    pochromowac.

    --
    Picasso

  • 7. Data: 2010-03-12 10:21:00
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    P_ablo pisze:
    > no offence - ale niektorzy kurwa maja problemy...
    >
    > Proponuje wypiaskowac cala bude, zafundowac jej kapiel fosforowa i
    > pochromowac.

    lepiej nic nie pisz jak nie masz nic do powiedzenia.

    --
    krzysiek82

  • 8. Data: 2010-03-12 10:32:46
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    > lepiej nic nie pisz jak nie masz nic do powiedzenia.

    Alez mam... ze chyba ci mozg wypiaskowalo i masz w nim wyrwy ktorych nie
    potrafisz ominac!

    --
    Picasso

  • 9. Data: 2010-03-12 10:34:39
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    P_ablo pisze:
    > Alez mam... ze chyba ci mozg wypiaskowalo i masz w nim wyrwy ktorych nie
    > potrafisz ominac!

    co za baran ludzie trzymajcie mnie :)

    --
    krzysiek82

  • 10. Data: 2010-03-12 13:43:52
    Od: mleko <m...@m...ml>

    On 2010-03-12 10:19, krzysiek82 wrote:
> [...]

    > ostatnio gdy wymieniali mi pas w cc to przyspawali go do rdzy, tylko
    > dlatego ze nie chciało im się błotnika ściągać :/

    Masakra, kominiarzowi tez nie ufasz? Taksiarzowi tez? i dla
    bezpieczenstwa po imprezie wracasz za kierownica? Znajdz sobie psychologa!
    Zauwazylem uszkodzenia, nie mam technicznych mozliwosci naprawy, zawoze
    do poleconego lakiernika i mam reszte w du.pie. Jak do roku cos wyjdzie,
    to bede reklamowal. Co bedzie po 3-4 latach mnie nie interesuje.