  • 1. Data: 2009-04-24 21:20:32
    Temat: Wyprzedaż garażowa - chce ktoś? [SPAM]
    Od: "Markowski" <m...@m...org>

    Witam
    Dawno się nie pokazywałem, ale wicie-rozumicie...synek mi się urodził i
    nastąpiło zdecydowane przetasowanie na liście priorytetów :-)
    A ponieważ synek swoje potrzeby ma , to czas pozbyć się paru nagromadzonych
    gratów, które mi się przez lata nagromadziły.
    Uwaga do Chopka: Nie, VFR-ki konsekwentnie nie sprzeadaję

    Tu macie biorczego linka do moich aktualnych aukcji, od czasu do czasu
    dorzucam coś więcej.
    5272

    --
    Markowski
    VFR800Fi + Jawa 350TS na wieczną pamiątkę

  • 2. Data: 2009-04-25 20:22:42
    Temat: Re: Wyprzedaż garażowa - chce ktoś? [SPAM]
    Od: "zonda" <n...@s...pl>

    > Tu macie biorczego linka do moich aktualnych aukcji, od czasu do czasu
    > dorzucam coś więcej.
    > http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=141
    5272

    Slubna kiecke trzymasz w garazu ??