  • 1. Data: 2021-08-08 23:36:34
    Temat: Wyrażenia lambda i RESTFul
    Od: J-23 <B...@p...fm>

    Witam,

    Dołączyłem do projektu w którym jednym z elementow jest budowa api za
    pomocą RESTful to api ma za zadanie pobierać dane z bazy więc naturalnym
    motorem dla Javy jest tu Hibernate co jest według mnie ok.

    Ale jest też jedna rzecz która mnie zastanawia bo jest tam co chwila w
    różnych metodach wykorzystywany Stream z wyrażeniami Lambda i są tam np
    filtrowane wartości. Nie mogę zrozumieć dlaczego ktoś to tak zbudował po
    co? Czy może mi ktoś przedstawić jakieś przykłady korzyści wynikające z
    takiego rozwiązania?

    Dlaczego nie filtruje np za pomocą HQL tylko robi to za pomocą Lambdy i
    strumieni?

    Mnie osobiście wydaje się to malo sensowne ale może jednak ma to jakąś
    racje bytu?

    Pozdrawiam
    J-23