  • 11. Data: 2013-01-03 01:07:29
    Temat: Re: Wysiadł pilot do miniwieży Samsunga MM-N4
    Od: "Anerys" <s...@s...pl>

    Użytkownik "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com> napisał w wiadomości
    news:kc1nhb$phq$1@dont-email.me...
    > "Anerys" <s...@s...pl> wrote in message
    >
    > http://dx.com/p/mini-multifunctional-remote-controll
    er-black-2663

    Ano, to tak, tylko, że tutaj każdy odrobinę kumaty kapnie się, że to nie
    telefon. A w Polsce, że sklepu, chyba każdemu wolno zadzwonić ze swojego
    starego telefonu? :) A jako, ze IRDA dzisiaj to raczej już przebrzmiały
    bajer, to kto się domyśli, że właśnie przełaczam ścianę telewizorów?
    Zwłaszcza, jeśli do uruchomienia "dziada" wykorzystam tajny skrót
    klawiszowy, tylko mnie znany... jakby co, to "proszę, oto mój telefon,
    możesz sprawdzić" :)
    Chociaż... jeśli by się np. jechało autobusem koło takiego sklepu, to może
    wieczorkiem, jak to coś małego, to przełączymy z noweli .ve-.br.-ar, na np.
    jakiś mecz bokserski, czy "stosunkowo udaną noc", lub insze bajery, rodem z
    RTL7 :)