  • 1. Data: 2009-10-08 08:10:58
    Temat: Wzmacniacz szerokopasmowy
    Od: Dlabink <j...@o...pl>

    Poszukuje jakiegos sprawdzonego opisu na podstawie ktorego moglbym
    zbudowac wzmacniacz mocy pracujacy w zakresie ok .800 - 950 MHz.
    Sterowanie z mocy ok 1-2 mW pozadana moc wyjsciowa min. 1W.
    Byc moze sa jakies dostepne moduly ktorymi cos takie by sie dalo
    zrobic. Byc moze sa jakies stopnie mocy od GSM ktore tez chodza nizej
    niz 900 MHz lecz poki co nie udlo mi sie do takich dotrzec. Wdzieczny
    bede za wszelkie informacje.

  • 2. Data: 2009-10-08 09:16:42
    Temat: Re: Wzmacniacz szerokopasmowy
    Od: "Krzysztof Kucharski" <s...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "Dlabink" <j...@o...pl> napisal w wiadomosci
    l.googlegroups.com...
> [...]
    > zrobic. Byc moze sa jakies stopnie mocy od GSM ktore tez chodza nizej
    > niz 900 MHz lecz poki co nie udlo mi sie do takich dotrzec. Wdzieczny
    [...]

    Witam. MITSUBISHI jest producentem takich modulów. BTW - po co Ci to? GSM
    JAMMER?

    Pozdrawiam - Krzysztof Kucharski

  • 3. Data: 2009-10-08 11:03:42
    Od: Dlabink <j...@o...pl>

    On 8 Paź, 11:16, "Krzysztof Kucharski"
    <s...@p...onet.pl> wrote:
    > Uzytkownik "Dlabink" <j...@o...pl> napisal w
    wiadomoscinews:0d6bab92-ee92-4982-aaf3-fe46c21e40a9@
    o36g2000vbl.googlegroups.com...> Poszukuje jakiegos sprawdzonego opisu na podstawie
> [...]
    >
    > [...]
    >
    > Witam. MITSUBISHI jest producentem takich modulów. BTW - po co Ci to? GSM

    Wlasnie przegladalem hybrydy Mitsubishi i chociaz nie ma takiej co by
    pelny zakres pokrywala to pewnie przy spadku nominalnej mocy by
    chodzilo to w takim zakresie. Jednak pojawia sie inny problem gdzie
    taka hybryde w ilosci 1 czy 2 szt kupic i w dodatku w jakiejs
    rozsadnej cenie.

    Zastosowanie zgola inne niz te o ktorym wspomnialem. Czesc wiekszego
    projektu.

  • 4. Data: 2009-10-08 13:31:18
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > nizej
    > niz 900 MHz lecz poki co nie udlo mi sie do takich dotrzec.

    Jesli chodzi o uklady scalone ktore potrafia obsluzyc 960MHz, to
    zaloze sie ze dobrze dzialaja rowniez na 800MHz.
    Dopiero jakies hybrydy z filtrami na pokladzie moglby miec
    problemy.

    J.

  • 5. Data: 2009-10-08 13:42:28
    Od: "Michał Lankosz" <m...@t...pl>

    Użytkownik "Dlabink" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

    Zastosowanie zgola inne niz te o ktorym wspomnialem. Czesc wiekszego
    projektu.

    ***

    Mam nadzieję, że zgodnie z przepisami? Nie chcę, żeby to zakłóciło pracę
    moich urządzeń pracujących w paśmie ISM 868MHz.

    Michał

  • 6. Data: 2009-10-08 18:03:03
    Od: Dlabink <j...@o...pl>

    On 8 Paź, 15:31, "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > zaloze sie ze dobrze dzialaja rowniez na 800MHz.
    > Dopiero jakies hybrydy z filtrami na pokladzie moglby miec

    Pytanie pozostaje. Czy istnieje jakies zrodlo pojedynczych sztuk
    wzmacniaczy hybrydowych Mitsubishi? Kiedys jeden uklad po trudach ktos
    mi sciagnal z USA i najwiekszym problemem teraz bedzie chyba zdobycie
    takiego ukladu.

  • 7. Data: 2009-10-08 21:35:37
    Od: Filip Ozimek <f...@m...polbox.pl>

    Dlabink pisze:
> [...]
    > zrobic. Byc moze sa jakies stopnie mocy od GSM ktore tez chodza nizej
    > niz 900 MHz lecz poki co nie udlo mi sie do takich dotrzec. Wdzieczny

    Bardzo ładnie działa układ HELA-10 z Minicircuits. Mam kit firmowy
    (PCB,transformatorki, obudowa) i mogę polecić (co prawda tylko od 5 MHz).

    --
    Filip.