    From: "Jacek" <j...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Xperia-Pomocy
    Date: Fri, 27 Feb 2009 00:21:21 +0100

    Kupilem telefon Sony Ericsson X1 Xperia...Niestety sprzedajacy nie dolaczyl
    do telefonu softu itp...Mam powazny problem bo tak pod Windows XP jak tez
    Vista system nie wykrywa mi telefonu. Wyswietla, ze nie znaleziono
    urzadzenia i klapa...Zaisntalowalem naturalnie Activ Sync 4,5 ale nic to
    nie pomaga...Obawiam sie, ze nie mam sterownikow do windowsa i stad mi go
    nie wykrywa po podlaczeniu przez USB....Czy jest moze ktos zyczliwy, ktory
    ma ta orginalna plytke i moglby mi pomoc? Bede bardzo wdzieczny...Dziekuje