  • 1. Data: 2009-02-26 23:21:21
    Temat: Xperia-Pomocy
    Od: "Jacek" <j...@g...com>

    Kupilem telefon Sony Ericsson X1 Xperia...Niestety sprzedajacy nie dolaczyl
    do telefonu softu itp...Mam powazny problem bo tak pod Windows XP jak tez
    Vista system nie wykrywa mi telefonu. Wyswietla, ze nie znaleziono
    urzadzenia i klapa...Zaisntalowalem naturalnie Activ Sync 4,5 ale nic to
    nie pomaga...Obawiam sie, ze nie mam sterownikow do windowsa i stad mi go
    nie wykrywa po podlaczeniu przez USB....Czy jest moze ktos zyczliwy, ktory
    ma ta orginalna plytke i moglby mi pomoc? Bede bardzo wdzieczny...Dziekuje

  • 2. Data: 2009-02-26 23:29:04
    Temat: Re: Xperia-Pomocy
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 27 Feb 2009 00:21:21 +0100, Jacek napisał(a):

> [...]
    > ma ta orginalna plytke i moglby mi pomoc? Bede bardzo wdzieczny...Dziekuje

    Wszystkie sterowniki są z ActiveSync. Coś masz skopane z sytemem. Spróbuj
    zacząć od wyłączenia firewala, później sprawdź kabel.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Chcemy, by nasi klienci byli jeszcze bardziej zadowoleni" - Jacek Dziekan,

  • 3. Data: 2009-02-26 23:57:23
    Od: "Jacek" <j...@g...com>

    "Waldek Godel" <n...@o...info> wrote in message

    > Wszystkie sterowniki są z ActiveSync. Coś masz skopane z sytemem. Spróbuj
    > zacząć od wyłączenia firewala, później sprawdź kabel.

    Ech...Przyczyna byla banalna...Mialem jakis g...kabelek USB....Zmienilem na
    inny i chodzi jak ta lala....