  • 1. Data: 2015-04-11 09:04:45
    Temat: Yamaha dt 125 obroty
    Od: dempilar <metinbercik@_NOSPAM_gmail.com>

    Witam!
    Parę dni temu kupiłem sobie yamaha dt 125 lc3 i wlałem do niej nie całe
    dwa litry paliwa wszystko było dobrze. Wczoraj jadać zgas mi (brak
    paliwa) Odpalając go zauważyłem że ma 4 tyś obrotów chodząc na luzie.
    Sprawdzając (tak przypadkiem) odkryłem, że brakuje mi płynu do chłodnicy
    był poniżej low. Poczekałem jakieś 15 minut odpaliłem go na rezerwie miał
    już normalne obroty ok 2 tyś. Jadać do domu z powrotem miał 4. (układ
    chłodniczy jest szczelny) Nie mogłem sprawdzić czy silnik mi się
    przegrzał, ponieważ czujnik nie działa (do wymiany) Moje pytanie brzmi
    skąd takie obroty z powodu że silnik miał mało płynu do chłodnicy czy z
    powodu braku paliwa zaczął tak mocno ciągnąć resztki ze zbiornika.
    Pozdrawiam.