  • 1. Data: 2010-05-29 21:07:48
    Temat: Yaris -pytanie o eksploatacje
    Od: ...@...com

    Malzonka po dokumentnym skasowaniu starej
    punciawki weszla w posiadanie Yarisa 1,3 (nowka funkiel)
    Ja sie nie znam na japonczykach,wole europejskie-wiec mam pytanie na
    co zwrocic uwage w tym samochodzie,jak toto traktowac w poczatkowym
    okresie eksploatacji,wogole-co praktycy maja do powiedzenia na temat
    tego autka
    pozdrawiam
    t.
    --
    http://www.twilight.edh.pl

  • 2. Data: 2010-05-29 21:33:39
    Temat: Re: Yaris -pytanie o eksploatacje
    Od: Grejon <g...@i...pl>

    ...@...com pisze:
> [...]
    > Ja sie nie znam na japonczykach,wole europejskie-wiec mam pytanie na
    > co zwrocic uwage w tym samochodzie,jak toto traktowac w poczatkowym

    Tak jak każde inne nowe auto. Tam nie ma technologii z MiB.

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 3. Data: 2010-05-30 02:05:10
    Od: to <t...@a...xyz>

    a wrote:

> [...]
    > europejskie-wiec mam pytanie na co zwrocic uwage w tym samochodzie,jak
    > toto traktowac w poczatkowym okresie eksploatacji

    Z rana pucować jedwabną szmatką, w ciągu dnia czule do niego przemawiać,
    a wieczorem pocałować na dobranoc.

  • 4. Data: 2010-05-31 14:28:17
    Od: tombaz <b...@g...com>

    On 29 Maj, 21:07, a...@...com wrote:
> [...]
    > co zwrocic uwage  w tym samochodzie,jak toto traktowac w poczatkowym
    > okresie eksploatacji,wogole-co praktycy maja do powiedzenia  na temat

    Yaris od 2001 nie jest produkowany w Japonii, tylko, chyba, we
    Francji. Więc to nie jest auto japońskie, tylko francuskie :)

    A tak poważnie, to skoro jest nowa, to ma gwarancję i instrukcję
    obsługi. Co byś nie robił, jeśli będzie niezgodne z instrukcją, to
    może spowodować utratę gwarancji.

  • 5. Data: 2010-06-03 22:17:11
    Od: "Grześ" <g...@g...pl>

    Ja ze swoję przez pierwszy rok byłem stałym klientem serwisu. Jak mnie
    widzieli, to się dziwnie pusto robiło w POKu, ale zawsze padało sakramentalne
    pytanie, które mówi samo za siebie: Francuz czy Japoniec?

    Ja zostałem do tego zakupu niejako przymuszony, ale nigdy więcej toyoty...