  • 1. Data: 2015-06-03 12:32:00
    Temat: Yosan JM-3031 Turbo
    Od: EiNStEiN <e...@i...pl>

    Witam
    Jako, że grupa cb już prawie umarła, daltego piszę tutaj. Co powiecie o
    następującym zestawie Yosan JM-3031 Turbo i antenka Wilson o długości
    1m. Autko to Toyota Yaris z silnikiem benzynowym 1,3.
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2015-06-03 13:08:07
    Temat: Re: Yosan JM-3031 Turbo
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2015-06-03 o 12:32, EiNStEiN pisze:
> [...]
    > następującym zestawie Yosan JM-3031 Turbo i antenka Wilson o długości
    > 1m. Autko to Toyota Yaris z silnikiem benzynowym 1,3.

    Bo zamiast CB lepiej mieć Yanosika :)

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 3. Data: 2015-06-03 13:17:00
    Od: masti <g...@t...hell>

    Chris wrote:

    > Bo zamiast CB lepiej mieć Yanosika :)

    zdecydowanie nie jest to prawda

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 4. Data: 2015-06-03 13:27:02
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@s...com>

> [...]
    > następującym zestawie Yosan JM-3031 Turbo i antenka Wilson o długości
    > 1m. Autko to Toyota Yaris z silnikiem benzynowym 1,3.

    Marka radia i anteny ma coś do marki samochodu i silnika? Bo w każdym
    samochodzie każde radio będzie działać dobrze z każdą anteną, o ile ją
    się dobrze nastroi.

  • 5. Data: 2015-06-03 13:46:29
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Wed, 03 Jun 2015 12:32:00 +0200, EiNStEiN napisał(a):

> [...]
    > następującym zestawie Yosan JM-3031 Turbo i antenka Wilson o długości
    > 1m. Autko to Toyota Yaris z silnikiem benzynowym 1,3.

    Będzie działać - radio i antena po porządna klasa średnia. Co do radia, to
    pomyśl jeszcze o Lafayette Zeus - bardzo fajne, bo malutkie i łatwiej
    znaleźć mu miejsce w kabinie.

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 6. Data: 2015-06-03 13:56:03
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2015-06-03 13:27, Tomasz Wójtowicz wrote:

    > Marka radia i anteny ma coś do marki samochodu i silnika? Bo w każdym
    > samochodzie każde radio będzie działać dobrze z każdą anteną, o ile ją
    > się dobrze nastroi.

    Nie w kazdym. Niedawno podjechal do mnie kolega Civicem "Ufo" zebym
    mu pomogl z antena CB. I przy okazji wyszlo ze elektryka w tym aucie
    to taki siewnik, ze przez zaklocenia mogl sie przebic dopiero dosc
    silny sygnal. Z ciekawosci poguglalem potem i wyczytalem ze to
    dosc popularny problem - wstepnie podejrzewalem ze ten woz ma po
    prostu spaprana elektryke.

    Oczywiscie samo radio wiele w tym przypadku nie pomoze, ale sa tez
    te lepiej wykonane, z porzadnymi filtrami ktore beda w tym przypadku
    beda sobie lepiej radzic z zakloceniami. Choc w takim przypadku jak
    wspomniany to cudow sie nie mozna spodziewac. Mozna tylko kombinowac
    np. dokladajac na kablu zasilajacym dlawik z rdzenia ferrytowego.

    --

    memento lorem ipsum

  • 7. Data: 2015-06-03 18:33:12
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@s...com>

    W dniu 2015-06-03 o 13:46, P.B. pisze:

    > Będzie działać - radio i antena po porządna klasa średnia.

    A co to znaczy, że antena jest "porządnej klasy średniej"? Więcej
    amejzingu dodane do metalowego pręta? Bo w banały typu "ma lepszą cewkę"
    nie wierzę. Każda antena o tej samej długości na dane pasmo musi mieć
    taką samą cewkę. Natomiast jakiej by nie była klasy antena, po
    zamontowaniu wymaga nastrojenia, inaczej będzie siać.

  • 8. Data: 2015-06-03 18:36:35
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@s...com>

    W dniu 2015-06-03 o 13:56, elmer radi radisson pisze:

> [...]
    > wspomniany to cudow sie nie mozna spodziewac. Mozna tylko kombinowac
    > np. dokladajac na kablu zasilajacym dlawik z rdzenia ferrytowego.

    Oczywiście, znam te problemy. Rzecz w tym, że marka anteny (ani jej
    długość) nie ma tu nic do rzeczy. Natomiast co do marki radia - nie
    warto kupować badziewia, niezależnie od tego, czy instalacja samochodu
    sieje czy nie.

  • 9. Data: 2015-06-03 22:52:07
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-06-03 o 18:36, Tomasz Wójtowicz pisze:

> [...]
    > długość) nie ma tu nic do rzeczy. Natomiast co do marki radia - nie
    > warto kupować badziewia, niezależnie od tego, czy instalacja samochodu

    Większość głosuje portfelami na badziewie.
    Standardem jest szukanie zestawu (radio i antena) do 500zł
    a nikt rozsądny nie poleci radia tańszego od 500zł.
    A potem przy każdym wyjeździe z garażu "mobilki jak mnie
    słychać" i standardowa odpowiedź "jak radio maryja"
    od podobnego specjalisty stojącego pięćset metrów dalej.

    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2015-06-03 23:46:52
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2015-06-03 22:52, RadoslawF wrote:

> [...]
    > słychać" i standardowa odpowiedź "jak radio maryja"
    > od podobnego specjalisty stojącego pięćset metrów dalej.

    500 PLN to chyba jakas wymyslona granica. Da sie znalezc
    dosc malo szumiacy prosty produkt za rozsadne pieniadze,
    albo po prostu poszukac sprzetu z 'pierwszej fali' CB
    w Polsce, typu Cobra 19+ albo idealnie - Alan 18.
    Nie trzeba od razu kupowac radia na "P".

    --

    memento lorem ipsum